Z Lovosic do Roudnice nad Labem

číslo 5 Pod tvrzí Brozany 10,2 km
číslo 6 most přes Ohře Asfalt 11,2 km
číslo 7 Odbočka na Dolánky 11,5 km
  Na druhou stranu možno jít do kláštera Doksany
číslo 8 Odbočka na Rohatce 12,0 km
číslo 9 Vyhlídka po okolí Na horách (221 m. n. m.) Asfalt 16,4 km
číslo 10 nábřeží Labe Šotolina 18,2 km
číslo 11 Třebížského / Havlíčkova ulice 20,6 km
  Zpět do kopce je možno navštívit židovský hřbitov
číslo 12 Chrám Narození Panny Marie Roudnice nad Labem 20,9 km
  v areálu augustiniánský klášter, naproti gymnázium
číslo 13 Nádraží ČD Roudnice nad Labem Asfalt 21,3 km
  Naproti starý, chátrající pivovar, nad ním lobkowitzký zámek

Trasa co nejméně náročně spojuje Lovosice a Roudnici nad Labem, tím spojuje i pomocí dalších dvou, zde již uvedených tras (Z Prahy na Říp a Z Ústí nad Labem do Lovosic) i Prahu s Ústím nad Labem.

Využít lze také alternativní způsob dopravy po Českém středohoří a Podřipsku: Podřipský motoráček, Středohorský motoráček

Poslední aktualizace: 12.6.2011
Z Lovosic do Roudnice nad Labem na mapě
Autor: Lubos2

Příspěvky z okolí Z Lovosic do Roudnice nad Labem

Lovosice - Lovoš - Opárno - Malé Žernoseky a zpět
Na náš sobotní výlet na Lovoš vyrážíme v sobotu odpoledne z Lovosic po…
Lovosice leží v Západních Čechách, jižním směrem od města Ústí nad Labem.…
Pěkná rozhledna stojí na okraji města Lovosice, na břehu Labe u výletní…
Půjčovna kol Českých drah - Lovosice
Všechny půjčovny kol ČD jsou vybaveny kvalitními…
Výlet začneme v Lovosicích, ve městě se moc nezdržujema a vydáváme se od…
Když jsme plánovali výlety v Českém středohoří, skoro náhodou jsem zjistila, že v té době, kdy tam budeme, se koná pravidelná akce P…
Lovosice leží na levém břehu řeky Labe na severním konci Polabské nížiny a na jižním úpatí Českého středohoří. …
Na břehu Labe v Lovosicích stávala od roku 1865 výletní restaurace podobná malému zámečku. Před restaurací byl uměle vybudovaný kopec, který v sobě skrýval dvoupodlažní budovu…
Na Hrad Ronov se vydáme vlakem z Lovosic směrem na Českou Lípu.Jedeme…
Přívoz spojuje město Lovosice s obcí Píšťany. Přívoz lze využít jako…
Naše putování za dobrodružstvím a krásami přírody Není čas, není žádná výmluva! Právě naopak je více než zdravé občas vyrazit do pří…
Nedaleko od Lovosic se uskutečnila 1. října 1756 první bitva sedmileté války. Střetly se zde dvě evropské mocnosti 18. století. Pruský král Fridrich II. Veliký zaútočil se svými…
Nedaleko od Lovosic se uskutečnila 1. října 1756 první bitva sedmileté války. Pruský král Fridrich II. Veliký zaútočil se svými 28 000 vojáky vedených polním maršálem Radicattim…
Vyrazila jsem na výlet po Labi se syny z Píšťanského jezera po Labi až ke Střekovu. Starší syn pro mě přijel vozem a dovezl mě k jez…
Počátek místní židovské obce v Lovosicích je uváděn od …
Další z výletů s využitím tak zvané Švestkové dráhy vedoucí nádhernou krajinou Českého středohoří Po občerstvení kávou, která se ve vlaku podává zdarma, vystupujeme v Lovosicích…
Z Malých Žernosek do oparenského údolí…..               Vyjeli jsme z Teplic do Malých Žernosek a pokračovali dál k oparenskému…
Pátek 28. 6. 2019 Ota spal dobře, mně tradičně tyto změny moc nesedí. V…
Ze Žalhostic do Velkých Žernosek a podél Labe do Libochovan.            …
Tento kopec se nachází v horské hradbě Českého středohoří v okolí…