Z Ledečka k Sázavskému klášteru

Trasy Pěší trasa Malá náročnost

číslo 1 Výchozí bod - Ledečko 0,0 km

Začátek cesty je od bývalé školy v Ledečku po červené lesem.

číslo 2 Křižovatka nad Ledečkem 1,0 km

Přejdeme silnici a pokračujeme opět lesem.

číslo 3 Talmberk 2,1 km

Projdeme obec Talmberk a směřujeme k Mrchojedum.

číslo 4 Mrchojedy 3,2 km
číslo 5 Sázavský klášter 5,9 km

Přijdeme po červené k Sázavskému klášteru.

číslo 6 Sázava 7,2 km

Projdeme a prohlídneme si město Sázava.

číslo 7 Přívlaky 9,6 km

Po zelené, kolem studánky v lese a podle řeky Sázavy dojdeme do Přívlak.

číslo 8 Ledečko - konec trasy 11,6 km

Jsme zpět v Ledečku.

Pokud milujete procházky a výlety přírodou jako my, je pro vás tato trasa prostě ideální. Výlet z Ledečka do Sázavy je na celý den. Jde se celou cestu pěšky. 13.září jsme byli s přítelkyní na chatě v Ledečku a říkali jsme si, co podnikneme. Rozhodli jsme se vyrazit do města Sázavy. Vyšli jsme časně ráno, kolem 8 hodiny. Z Ledečka jdeme po červené turistické značce, přes Talmberk, kde můžete zakoupit turistickou známku, dále přes Mrchojedy a Budín. Přijdeme ke splavu v Sázavě a mostu přes řeku Sázavu. Most přejdeme a po pár metrech jsme v centru města Sázava. Po červené značce dojdeme až ke klášteru, z blízka tedy vidíme dominantu tohoto města. V Sázavě můžeme též zakoupit turistickou známku. V Sázavě se také samozřejmě můžeme dobře najíst v některé ze zdejších restaurací. Jsme posilněni na cestu zpět. Tentokrát půjdeme ale po zelené turistické značce. Jdeme téměř celou cestu lesem nebo podle řeky Sázavy, prostě romantika. Vracíme se zase do našeho výchozího bodu trasy - Ledečka. A jak se vlastně dostanete do Ledečka, abyste mohli trasu absolvovat? Do Ledečka je ideální vlakové spojení - z Kolína, z Čerčan, z Havlíčkova Brodu, ze Světlé nad Sázavou atd...

Tak ať se vám tento výlet líbí...

Poslední aktualizace: 2.10.2009
Z Ledečka k Sázavskému klášteru na mapě
Autor: Flames

Příspěvky z okolí Z Ledečka k Sázavskému klášteru

Ledečko - obec rekreačních chat
Ledečko – obec rekreantů Ledečko je obec známá především …
Obec Ledečko se 162 obyvateli leží na břehu řeky Sázavy mezi Českým…
Rozcestník se nachází mezi železniční zastávkou a železniční stanicí v Ratajích nad Sázavou a směrové šipky rozcestníku připevněné…
Krásný výlet podél řeky Sázavy po zelené turistické značce z Ledečka do…
Šipky rozcestníku stojícího pod zámkem v Ratajích nad Sázavou ukazují směry čarveně a zeleně značených turistických tras. Červená…
Zámek Rataje nad Sázavou
Už v desátém století byl na místě dnešního ratajského zámku postaven…
V centru Ratají nad Sázavou v parku v dolní části náměstí Míru se pod vysázenými lípami skrývá poměrně velký kovový kříž s Ježišem…
Rataje nad Sázavou mají několik velmi hezkých a zajímavých památek. Jednou z …
Socha se nachází na náměstí Míru ve svahu pod cestou, která vede …
Kostel nechal postavit mezi roky 1675 až 91 v raně barokním slohu…