z Kamnické Bystřice přes Kokrsko sedlo na bivak pod Grintovcem

Trasy Pěší trasa Velká náročnost

Trasa začíná v Kamnické Bistřici u chaty Dom v Kamniški Bistrici (600 m.n.m.), kde můžeme zaparkovat. Odtud se vydáme po turistické značce směr Kokrska dolina a odtud začneme stoupat do Kokrsko sedlo ( z Kamnické Bistřice cca 3h 30min ). V Kokrško sedlo se nachází chata Cojzova koča na Kokrskem sedlu (1793 m.n.m.). Chata bývá otevřená zhruba od půlky června do půlky října. Odtud pokračujeme ve směru na horu Skuta (2h), zhruba po hodině chůze (trasa z malé části zajištěna) se před námi objeví Bivak pod Grintovcem (2070 m.n.m.). Zde můžeme přenocovat a buď pokračovat dál směr Skuta ( pod ní Bivak pod Skuto ) nebo se vrátit stejnou cestou do Kamnišské Bistřice.

Poslední aktualizace: 2.6.2012
z Kamnické Bystřice přes Kokrsko sedlo na bivak pod Grintovcem na mapě
Autor: willlow

Příspěvky z okolí z Kamnické Bystřice přes Kokrsko sedlo na bivak pod Grintovcem

Prameny Kamnické Bystřice a soutěska Predoselj
Zhruba dvanáct kilometrů severně od města Kamnik v Kamnicko-Savin…
Krásná túra přes Kamnické alpy. Začátek v Kamniška Bystrica-na konci údolí u chaty je parkoviště, kde lze nechat auto. Odtud výstup…
Vyrážíme na celodenní túru Kamnicko-Savinjskými Alpami, kde hlavn…
Vodopád Rinka (Slap Rinka) se nachází na konci Logarské doliny. V…
Bivak pod Grintovcem leží v nadmořské výšce 2070 m. Nachází se po…
Grintovec (výj. Grintavec) je 2558 m vysoký vrchol ve Slovinsku. …
Slovinsko to nejsou jenom Julské Alpy. Krásnou přírodu a vysokohorskou turistiku si užijete taky v pohoří Kamnicko – Savijských Alp.…
Velika Planina se nachází v pohoří Kamnických Alp. Oblast je dostupná z…
Češka koča, tj. Česká chata, je turistická chata (restaurace a ub…
Jezerska Kočna měří 2540 m/m a je tedy druhou nejvyšší horou Kamn…