Z Jimramova přes Korouhev a Jelínka do Poličky

Trasy Pěší trasa Malá náročnost

Menší výlet česko-moravským pomezím jsme si toto léto udělali také z Jimramova. Toto pěkné městečko jsme si před odchodem zase jednou trochu prošli, abychom se poté vydali po modré značce silničkou do nedaleké osady Sedliště (2 km). Za vsí už jsme zabočili do kopečků a lesů a po 3,5 kilometrech dospěli, s ochutnávkou výborných třešní z osamělého stromu u polní cesty, na rozcestí se žlutou značkou - Nad Korouhví. Do stejnojmenné obce jsme sešli po dalším 0,5 km a udělali si malou odbočku ke zdejšímu původem středověkému kostelu sv. Petra a Pavla. Dále nás značka vedla - spolu s cyklotrasou - přes jakýsi opuštěně vyhlížející zemědělský areál, kde se s námi bavila jen dvojice hladových kočiček, a podél pole na návrší k osadě s pěkným názvem Jelínek (3 km). Kolem kapličky s novodobou křížovou cestou jsme sestoupili do poličských lesů, u šibeničního vrchu narazili na místní naučnou stezku a přes sjezdovku a Liboháj došli ke stadionu (2,5 km) a do lehce prázdninově rozkopaného centra Poličky (1 km), kde jsme se také ještě před odjezdem domů trochu zastavili, např. v nové cukrárně nedaleko kostela...

Poslední aktualizace: 16.8.2016
Z Jimramova přes Korouhev a Jelínka do Poličky na mapě
Autor: Isolda11

Příspěvky z okolí Z Jimramova přes Korouhev a Jelínka do Poličky

Jimramov-radnice
V severní části náměstí Jana Karafiáta v Jimramově stojí patrová klasicistn…
Letošní zima přála spíše pěším turistům než běžkařům a my jsme…
Městečko Jimramov je 11 km jižně od Poličky při silnici z Poličky do Nového…
Zámek se nachází v Městečku Jimramov v kraji Vysočina. Rozsáhlejší zámek…
Jimramov leží na Severní Moravě, jižním směrem od Poličky. Městečko se ro…
Krásný a zajímavý výlet Vysočinou jsme si nedávno dopřáli z Jimramova do…
Jimramovské Pavlovice leží, jak jejich název napovídá, nedaleko…
Zřícenina hradu Skály, nazývaného také Štarkov, Starkov či Stařechov…
https://www.mistopisy.cz/pruvodce/obec/1444/javorek/Štarkov zříceninahttp://www.nmnm.eu/zricenina-hradu-skaly…
Zřícenina hradu Skály u Jimramova (Štarkov) je dostupná po červené turistické stezce z Rozcestí za Novým Jimramovem. Cesta je ve svém závěru dost strmá. Hrad je vemi zajímavý a…