Z hotelu Čeladenka přes Kunčice na Malou Stolovou a zpět do hotelu

Trasy Pěší trasa Střední náročnost Video trasa

Z hotelu Čeladenka přes Kunčice pod Ondřejníkem, na Malou Stolovou a zpět do hotelu Čeladenka

Příjemný, přibližně 14 km dlouhý pěší výlet můžeme začít v horském hotelu Čeladenka. První část výletu nás zavede kolem dřevěné kaple Sv. Cyrila a Metoděje a pramene Cyrilka do Kunčic pod Ondřejníkem. Zde si můžeme prohlédnout dřevěný rusínský kostelík sv. Prokopa a Barbory, který stával původně v obci Hliňance na Podkarpatské Rusi a byl do Kunčic převezen roku 1928. Občerstvit se můžeme v moderní kavárně Bodiz SPA, kde je i turistický infokoutek.

Z Kunčic pod Ondřejníke vyrazíme směr Malá Stolová hora po žluté turistické značce. Čeká nás slušné stoupání až k lovecké chatě Leopoldka, kde pramení potok Stolovec, podél kterého značnou část výstupu jdeme. Od rozcestí Malá Stolová jdeme po červené turistické značce, tentokrát již z kopce až zpět do horského hotelu Čeladenka, kde se můžeme výborně najíst v příjemné restauraci, anebo po výletě vyrelaxovat svoje tělo v lesních lázních.

Poslední aktualizace: 14.5.2024
Z hotelu Čeladenka přes Kunčice na Malou Stolovou a zpět do hotelu na mapě

Příspěvky z okolí Z hotelu Čeladenka přes Kunčice na Malou Stolovou a zpět do hotelu

Z Čeladenky do Bodiz SPA pěšky nebo na Airwheelu
Z Čeladenky do Bodiz SPA pěšky nebo na Airwheelu Půjčet…
Horský hotel Čeladenka se nachází v malebném údolí Podolá…
V jednu jarnú nedeľu som sa s rodinou vybral pozrieť kamaráta, ktorý bol v…
Rozcestí Horní Čeladná - kaple najdeme v blízkosti malebné dřevěné…
Kaple sv.Cyrila a Metoděje na Horní Čeladné leží u cesty na Podolánky, přímo pod kopcem Kozincem, na kterém stával čeladenský hrádek…
      Velice zajímavý hřebínek s boudou, jež jsem již popsal ve více článcích například zde: https://www.turistika.cz/mista/hradisko…
V Beskydech se nachází spousta kopců. Některé mohutné a vysoké, které už…
Rozcestí Horní Čeladná se nachází u jižního okraje obce na okraji lesa.…
Vrchol Malá Stolová ( 1009 m.n.m.) se zvedá jižním směrem nad obc…
TRESTNÁ VÝPRAVA NA SMR(T)K Šestý den v týdnu.                            …