Z Děčína na Děčínský Snežník a zpět

číslo 10 jsme nahoře na plošině Šotolina 6,8 km
číslo 11 rozhledna Šotolina 7,3 km
číslo 12 rozcestník "Děčínský Sněžník" 7,3 km
  od rozhledny po schodech dolů k restauraci
číslo 13 opouštíme plošinu Děčínského Sněžníku 8,3 km
číslo 18 scházíme do části Děčína - Nové Vsi Asfalt 11,6 km
číslo 19 odbočujeme do ulice Na Pěšině Asfalt 12,8 km
číslo 20 konec trasy opět na parkovišti u marketu Tesco Asfalt 13,3 km

Jako děčíňák jsem na Děčínském Sněžníku byl několikrát,vždy od hotelu Hřebenová bouda,Nyní jsme se na něj vydali již z Děčína.

Naše trasa začíná na parkovišti u marketu Tesco v děčínské čtvrti Bynov.Projdeme sídlištěm ulicemi Na Pěšině a Nálepkova a podél zahrádek opustíme sídliště lesní cestou.Stále stoupáme.

Asi po kilometru se napojíme na silnici z obce Martiněves a pokračujeme po ní až nás překříží zelená TZ.Odbočíme doprava a pokračujeme až do obce Sněžník.

pokračujeme po zelené TZ a před námi se objevuje masiv stolové hory - Děčínského Sněžníku.Začíná stoupání po kamenité cestě až k rozcestníku "pod Děčínským Sněžníkem".Zde se z levé strany napojuje červená TZ.Po chvilce rovné cesty nás čeká závěrečné stoupání na sněžnickou plošinu.

zde již pohodovou cestou s mnoha rozhledy pokračujeme až k rozhledně a restauraci.Za restaurací je opět rozcestník.Pokračujeme společně po červené a zelené TZ stále po plošině Děčínského Sněžníku s dalšími výhledy.Na východním konci plošiny prudce klesáme k rozcestníku "Pod Koňskou hlavou".

Dále pokračujeme po červené TZ,přejdeme silnici k Vlčímu jezeru a stále klesáme až k silničce spojující Děčín s obcí Sněžník.Pokračujeme po silničce asi 500m a u závory odbočíme na neznačenou cestu dlážděnou kameny ,která prudce klesá do městské části Děčína - Nové Vsi.

Sejdeme ulicí Pod Vrchem a Košickou se dostaneme opět do ulice Na Pěšině a dojdeme na naše výchozí místo.

Trasa má velké převýšení.Výstup i sestup na/z plošinu Děčínského Sněžníku je náročný,za mokra kluzký a nebezpečný.

Občerstvení na trase - výchozí/konečný bod - market Tesco, v obci Sněžník - stejnojmenný hotel,na vrcholu kiosek,restaurace.

Poslední aktualizace: 3.7.2013
Z Děčína na Děčínský Snežník a zpět na mapě
Autor: Diego

Příspěvky z okolí Z Děčína na Děčínský Snežník a zpět

Popovický vrch.
Mezi děčínskými městskými částmi Letná a Popovice je zalesněný čedičový Popovický vrch. Na úbočích vrchu jsou suťová pole. V letech 1972 – 1992 byla na východním svahu sjezdovka…
Těžbou fluoritu (kazivec) byla objevena přírodní jeskyně s částečnou výzd…
Ovčí můstek v Děčíně – Podmokly. Ovčí můstek je zajímavost…
Na jihozápadním okraji Děčína se majestátně tyčí zalesněný čedičový kužel vrchu Chmelník vysoký 508 metrů. Místními nazývaný také…
Dnes jedeme do severních čech do města Děčín s něco okolo 60 000…
S kamarády se snažíme dělat něco pro zdraví a v posledních letech si i…
Děčínský Sněžník
Zveme vás k výšlapu na vrchol jménem Děčínský Sněžník, na němž …
Nad dnešní děčínskou částí Chmelnice se dochovaly zbytky malých lázní Chmelnice. Za posledními domy, v zalesněném svahu, vedou…
Dodržujte: zakoupenou vstupenku uschovejte, můžete být během…
Děčínská ZOO se nachází za Pastýřskou stěnou. Je mnoho druhů zvířat, nejen původních z Českého Švýcarska. Je zde…
Rozhledna na naší největší Stolové hoře je jedním z velice častých turistických cílů. V polovině 19. století zde byla postavena…
Zoologická zahrada na Pastýřské stěně v Děčíně. Zoologická…
Přímo v Děčíně na Teplické ulici směrem z centra po pravé straně,…
Zvláště v podobných teplých dnech jako jsou ty dnešní vyhledávají lidé…
Děčín – Pastýřská stěna Jednu z dominant Děčína najdeme nedaleko samotného centra města. Do 160 m nad hladinu se vypíná pískovcová…
Autem se dá dojet až k samotné Zoologické zahradě, pojedete Teplickou…
Oblastní muzeum v Děčíně. Muzeum se nachází kouse…
Pastýřská stěna – budova výletní Restaurace – Děčín. Tuto…
Renesanční zámek se nachází v Jílové na Děčínsku v Ústeckém kraji. Zámek…
Po příjezdu do Děčína se vydáme na cestu vedoucí k zoologické zahradě, po…