Vřesovice_sv.Kliment-Kazatelna-Cimburk-Moravanské lúky-Vřesovice

Tato trasa byla letos součástí dálkového pochodu Putování moravským slováckem, který proběhl ve Vřesovicích začátkem května. Trasa má přibližně 17km a vede z Vřesovic po žluté turistické značce na horu sv. Klimenta. Zde se nachází poutní kaple sv.Klimenta a zvonkohra. Odtud pokračujeme dále po zelené na rozcestí Pod kazatelnou. Zde se napojíme na červenou značku, která nás dovede k přírodní památce-skále Kazatelna. Odtud je krásný výhled na hrad Cimburk, který bude dalším místem této trasy. Od kazatelny scházíme dolů stále po červené k rozcestí u studánky U Mísy. Tady opět půjdeme po zelené značce až k rozcestí, které je asi 300m od zříceniny hradu Cimburk. Dále pokračujeme z Cimburku po žluté značce k rozcestí a parkovišti U Křížku a odtud po červené značce na Moravanské lúky, které jsou přírodní rezervací. Přes louky se dostaneme k rozcestí Koryčanská cesta, kde odbočíme na modrou turistickou značku, která nás dovede ke Koryčanské kapli. Dále můžeme pokračovat stále po modré až do Vřesovic, nebo po žluté značce přijít k Zubkově studánce a odtud také do Vřesovic.

Poslední aktualizace: 12.5.2011
Vřesovice_sv.Kliment-Kazatelna-Cimburk-Moravanské lúky-Vřesovice na mapě
Autor: willlow

Příspěvky z okolí Vřesovice_sv.Kliment-Kazatelna-Cimburk-Moravanské lúky-Vřesovice

Vřesovice (okres Hodonín)
Vesnička Vřesovice se nachází v podhůří Chřibů, v tzv. Mikroregio…
Vesnička Vřesovice se nachází na úpatí Chřibů. Výlet ke Koryčanské kapli vede přírodou Chřibů a jedná se spíše o lehčí túru. Ve…
  Je to menší vodní dílo, které vzniklo v 80.letech minulého století na…
Chřiby - Klimentský rybník
Soutěž 3 body
Na sever od velké vřesovické chatové oblasti Paseky se nachází zajímavý…
Vyhlídková skalka u chaty Radost
 Poukazovat na bohatství skalních útvarů, před návštěvníkem se dodnes…
Asi 200 metrů severně od Klimentského rybníka nalezneme chatu Radost,…
    Blíží se konec srpna, skončila úmorná vlna veder sužujících Česko a r…
  Nad vodní rekreační nádrží Březina u Osvětiman se ve vzdálenosti asi 6…
V sobotu jsme sbalili karimatku a stan a vydali se po krásách Chřibů. Vlakem jsme z Uherského Brodu dorazili do Zlechova, odtud jsme šli už po svých. Ze začátku jsme trochu…
Výchozím bodem je obec Osvětimany, dobře dostupná autobusem i o víkendu ze…