Trasy Cyklotrasa Velká náročnost Video trasa

Část dálkové cyklotrasy A1: Výrovka - Richtrovy Boudy - Pec pod Sněžkou - Janovy Boudy - Spálený Mlýn

Dálková cyklotrasa A1 vede z Harachova a Špindlerova Mlýna, přes Strážné, Výrovku a Čertovy schody do Pece pod Sněžkou, kde hned za křižovatkou odbočíte podle značky vlevo z hlavní silnice vedoucí do Velké Úpy a pokračujete na Janovy boudy, Spálený Mlýn a Lysečinské Boudy. Zde je možnost pokračovat po 1A přes Rýchorský hřeben až do Žacléře nebo zvolit trasu 1B přes Horní Maršov, Krausovy Boudy, Černou Horu a Tetřeví Boudy zpět do Pece pod Sněžkou. Úseky 1A tvoří trať při cyklistických závodech jako Krkonošská 70 nebo Žacléřská 70.Trasa je známá také jako Krkonošská diagonála a vede prakticky přes celé krkonoše.

Další hlavní značené cyklotrasy v Peci pod Sněžkou:

Trasa č. 21: Pec pod Sněžkou – Chata Betyna – Bouda v Obřím dole – Bouda pod Sněžkou - Kaplička

Nenáročná trasa začíná na parkovišti U kapličky (Pec pod Sněžkou), je dlouhá 4 km a vede souběžně s modrou turistickou značkou po asfaltovém povrchu. Dá se jít i pěší procházkou.

Trasa č.20: Pec pod Sněžkou - Husova bouda - Pražská bouda - Kladenská bouda – Pec pod Sněžkou

Krátká, ale výživná trasa, vás dovede na hřebeny Krkonoš, odkud se můžete vrátit do Pece. Trasa cca 7 km.

Trasa č.22: Velká Úpa – Výsluní – Janovy Boudy

Trasa je dlouhá 3 km a vede po zpevněných i nezpevněných cestách. Z Janových bud můžeme pokračovat na Růžovou horu nebo na druhou stranu do Spáleného Mlýna.

Trasa č.23: Vavřincův důl - Vlašské Boudy - U Velkých Tippeltových Bud - Krausovy Boudy

Náročnější trasa je dlouhá 7 km a z větší části vede souběžně se zelenou turistickou značku po zpevněných i nezpevněných cestách.

Janovy boudy – Chata Růžohorky – Růžová hora

Tato trasa se napojuje na trasu č. 22 na Janových boudách a vede souběžně se žlutou turistickou značkou na Růžovou horu. Trasa je dlouhá 4,5 km a vede po zpevněných a asfaltových cestách.

Poslední aktualizace: 24.8.2015
trasaA1: Výrovka - Richtrovy Boudy - Pec pod Sněžkou - Janovy Boudy - Spálený Mlýn na mapě

Příspěvky z okolí trasaA1: Výrovka - Richtrovy Boudy - Pec pod Sněžkou - Janovy Boudy - Spálený Mlýn

Vyhlídka nad Výrovkou
Upravené vyhlídkové místo nad chatou Výrovka najdeme cca 200 metrů nad…
Turistický rozcestník, který se nachází u známé chaty Výrovka, ukazuje turistům cestu ve třech směrech. Po značce zelené ve směru…
Z Pece pod Sněžkou se vydáte po modré a následné žluté turistické značce …
Výrovka
Bouda postavena na místě původní Výrovky a Havlovy Boudy, které vyhořely …
Po čase jsme se rozhodli navštívit naši nejvyšší horu – Sněžku a k tomu si…
Turistický rozcestník, který se nachází u Kapličky, resp. Památníku obětem…
Je pravá Ladovská zima a tak je čas vyrazit do hor. Ten…
Hory přitahují od pradávna spoustu turistů. Někteří z nich se však z nich…
Naším cílem je jedna z krkonošských klasik, cesta Obřím dolem do Obřího…
Mapa republiky, to je již oficiální název pro místo, na jihozápadním svahu…
Rennerova bouda byla postavena, na severním úpatí Luční hory, bratry Rennery v roce 1797. Po požáru, který stavení, dne 2.10.1938,…
Turistický rozcestník, který se nachází u Chalupy na Rozcestí, ukazuje turistům cestu ve více směrech. Po značce zelené ve směru…
Turistický rozcestník, který se nachází cca 400 metrů východně od Luční boudy, ukazuje cestu ve směru Špindlerův Mlýn - Luční Bouda.…
Jdeme za jednou z krkonošských klasik, kterou je okružní výšlap ze Špindlu přes Výrovku, Luční boudu a podél Kozích hřbetů zpět do…
Modrý důl
Modrý důl je malebné údolí nacházející se v Krkonoších, horském pásu ve…
K vyhlídkovému místu Krakonoš na začátku Kozích hřbetů natrefíme při cestě…
Luční bouda - posvátné místo, nejen, českých turistů. Luční bouda se…
Třetí den přechodu Krkonoš jsem začal ještě před svítáním…
Kozí hřbety - výrazný strmý hřeben, který vystupuje z Luční hory směrem ke…
Turistický rozcestník, který se nachází u Luční boudy, ukazuje turistům cestu v třech směrech. Po značce červené od rozcestí Chalupa…