Fotogalerie Trasa č. 8 - Morávka - údolí Slavíče - Frankův potok - ch.Platoška - Kolářova chata Slavíč - Nytrová - Úspolka Horák - Úspolka - Morávka

Malý vodopádek na říčce Slavíč
Malý vodopádek na říčce Slavíč   •   autor: krtek2
Chata Slavíč
Chata Slavíč   •   autor: krtek2
(1) Ze silnice kolem přehrady Morávky odbočit před pravotočivou zatáčkou vlevo za modrou TZ   •   autor: krtek2
(2) Po projetí můstku odbočit vpravo -  po modré TZ
(2) Po projetí můstku odbočit vpravo - po modré TZ   •   autor: krtek2
(3) Skoro rovně nahoru - po modré TZ
(3) Skoro rovně nahoru - po modré TZ   •   autor: krtek2
(4) V této zatáčce modrá TZ odbočuje vpravo do lesa na kamenitý chodník, my ale dál pokračujeme doleva serpentinou  po silnici
(4) V této zatáčce modrá TZ odbočuje vpravo do lesa na kamenitý chodník, my ale dál pokračujeme doleva serpentinou po silnici   •   autor: krtek2
(5) Zde, na konci esíčka, zabočit vpravo a nahoru
(5) Zde, na konci esíčka, zabočit vpravo a nahoru   •   autor: krtek2
(6) Tohle je už cesta po vrcholové vrstevnici, v podstatě je to jedno, ale raději vlevo. Najedeme opět na modrou TZ   •   autor: krtek2
(7) Trojúhelníková křižovatka obr.6,7 - jedeme rovně
(7) Trojúhelníková křižovatka obr.6,7 - jedeme rovně   •   autor: krtek2
(8) Rozcestí U Slavíče - jedeme více vpravo,  po modré TZ
(8) Rozcestí U Slavíče - jedeme více vpravo, po modré TZ   •   autor: krtek2
(9) Povrch s drobným makadamem od rozcestí U Slavíče k chatě na Slavíči
(9) Povrch s drobným makadamem od rozcestí U Slavíče k chatě na Slavíči   •   autor: krtek2
(10) Sjezd od chaty - jedeme rovně
(10) Sjezd od chaty - jedeme rovně   •   autor: krtek2
(11) Přijedeme na další okružní vrstevnicovou cestu kolem Slavíče - jedeme vlevo   •   autor: krtek2
(12) V ostré pravotočivé zatáčce - vpravo
(18) Morávka - Úspolka - doprava
(18) Morávka - Úspolka - doprava   •   autor: krtek2
(19) Za touto autobusovou zastávkou najedeme na odbočku č. 1 na začátku trasy
(19) Za touto autobusovou zastávkou najedeme na odbočku č. 1 na začátku trasy   •   autor: krtek2