Fotogalerie Trasa č. 7 - Lysá hora - Zimný - Ivančena - rozcestí k chatě U Veličků - Satina - Malenovice (Okolí Lysé hory)

Satinská rokle
Satinská rokle   •   autor: krtek2
(2) Jestřábí. Zde odbočit vlevo a pokračovat po trávnatě - hliněném povchu
(2) Jestřábí. Zde odbočit vlevo a pokračovat po trávnatě - hliněném povchu   •   autor: krtek2
(1) Na Zimném. Zde odbočit vlevo na šotolinovou lesní cestu. Závora a studánka cca po 50 metrech   •   autor: krtek2
(3) Dojezd na Ivančenou. Projet kolem mohyly, zastavit se, přidat kamínek z baťohu a pak pokračovat rovně dolů asi 100m   •   autor: krtek2
(4) Odbočka pod Ivančenou (cca 100m) - vlevo dolů na hliněnou lesní cestu posetou kameny   •   autor: krtek2
(5) Zde se jede rovně , cesta vpravo se po chvilce napojuje na modrou TZ a vede sice taky do Malenovic, ale my chceme k Satině   •   autor: krtek2
(6) Rozcestí k chatě U Veličků. Zde se trasy dotkne žlutá TZ ale necháme ji být a pokračujeme sešupem vpravo   •   autor: krtek2
(7) Zde odbočíme vpravo k hlavní silnici. Jet rovně dojedeme k Veličkům, nebo po 300 metrech se dá dojet k rozcestníku U korýtka a od něj už jen pěšky slézt dolů do Satinské rokle   •   autor: krtek2
(8) Dojezd na hlavní silnici. Můstek překlenuje potok Satinu. Do Malenovic se jede doleva   •   autor: krtek2
Lysá z cesty Zimný - rozcestník Jestřábí
Ze závěrečného úseku cesty od Ivančeny k Satině   •   autor: krtek2
Začátek Satinské rokle
Začátek Satinské rokle   •   autor: krtek2
Výřez z mapového podkladu od fy Shocart  mapa Moravskoslezské Beskydy č. 69    1 : 50 000
Výřez z mapového podkladu od fy Shocart mapa Moravskoslezské Beskydy č. 69 1 : 50 000   •   autor: krtek2