Fotogalerie Trasa č. 5 - Pražmo - po modré TZ - Hájenka- k vrcholu Travného - Papročka - rozc. Plato - po zelené TZ - Visalaje

Západ slunce na Lysé hoře z Visalají
Západ slunce na Lysé hoře z Visalají   •   autor: krtek2
(1) Záběry z cesty lesem k Hájence po modré TZ
(1) Záběry z cesty lesem k Hájence po modré TZ   •   autor: krtek2
(2) U Hájenky.
(2) U Hájenky.   •   autor: krtek2
(2) U Hájenky. A taky závěr sjezdu jednoho z bikerů tamtéž.
(2) U Hájenky. A taky závěr sjezdu jednoho z bikerů tamtéž.   •   autor: krtek2
(3) Tohle je ten krkolomný úsek, jenž si ti bikeři zřejmě hodně vychutnali. Nachází se bezprostředně pár metrů po přejetí silniční trasy od Morávky. Na fotografii vypadá velice mírumilovně   •   autor: krtek2
(4) Úzký chodník mezi borůvčím, taky jedna z cest k cíli.
(4) Úzký chodník mezi borůvčím, taky jedna z cest k cíli.   •   autor: krtek2
(5) Místo zde zvané palouček (P), jinak dříve sloužilo asi k otáčení lesní techniky. Vrchol se zdá být blízko, ale cesta k němu je poměrně   •   autor: krtek2
(6) Vrchol Travného ( 1203 m.n.m.) i s nezbytnou bedýnkou, v níž je uložena Vrcholová  kniha Travného.
(6) Vrchol Travného ( 1203 m.n.m.) i s nezbytnou bedýnkou, v níž je uložena Vrcholová kniha Travného.   •   autor: krtek2
autor: krtek2
(7) Rozcestí (R).  Cesta z vrcholu (žlutá)  pokračuje dolů. Červené šipka nahoru vede k Paloučku, - dolů stejně jako žlutá :-))
(7) Rozcestí (R). Cesta z vrcholu (žlutá) pokračuje dolů. Červené šipka nahoru vede k Paloučku, - dolů stejně jako žlutá :-))   •   autor: krtek2
(8) Odpočívka u lavičky. Pokračuji doprava a dolů
(8) Odpočívka u lavičky. Pokračuji doprava a dolů   •   autor: krtek2
(9) Zde se napojuji na tečkovanou trasu z Morávky. Jedu doleva.
(9) Zde se napojuji na tečkovanou trasu z Morávky. Jedu doleva.   •   autor: krtek2
Napojení na trasu č. 4 (popsanou již dříve v mých trasách)  z Krásné.
Napojení na trasu č. 4 (popsanou již dříve v mých trasách) z Krásné.   •   autor: krtek2
Kamenná mohylka u hřbitova - Pražmo
Kamenná mohylka u hřbitova - Pražmo   •   autor: krtek2
Na vrcholu Travného
Na vrcholu Travného   •   autor: krtek2
Na vrcholu Travného - pohled na Lysou
Na vrcholu Travného - pohled na Lysou   •   autor: krtek2
Na vrcholu Travného
Na vrcholu Travného   •   autor: krtek2
Neznačený chodník z vrcholu směr dolů k Visalajím nebo do Krásné
Neznačený chodník z vrcholu směr dolů k Visalajím nebo do Krásné   •   autor: krtek2
V okolí vrcholu Travného
V okolí vrcholu Travného   •   autor: krtek2
(7) Tady neznačený chodník začíná nebo končí
(7) Tady neznačený chodník začíná nebo končí   •   autor: krtek2
A tudy má cesta pokračuje dolů
A tudy má cesta pokračuje dolů   •   autor: krtek2
Lysá z Travného
Lysá z Travného   •   autor: krtek2
Z Travného směr Visalaje
Z Travného směr Visalaje   •   autor: krtek2
Západ slunce s panoramou
Západ slunce s panoramou   •   autor: krtek2
Detailnější mapa trasy (Výřez z mapového podkladu od fy Shocart.MORAVSKOSLEZSKÉ BESKYDY 1 : 50 000)   •   autor: krtek2
Mapa trasy (Výřez z mapového podkladu od fy Shocart.MORAVSKOSLEZSKÉ BESKYDY 1 : 50 000)   •   autor: krtek2