Teribear hýbe Prahou 2017

Trasy Pěší trasa Malá náročnost Video trasa

Teribear hýbe Prahou je sportovně – charitativní akce, určená všem, kdo chtějí pomoci znevýhodněným dětem. Po deset dní máte non-stop příležitost udělat dobrý skutek, a to i opakovaně. Vraťte se, kdy máte chuť. Za jednorázový poplatek vám snímací čip zprovozníme na celou dobu.

Nemusíte trénovat! Čas ani styl nerozhoduje. Stačí mít chuť a přijít na Letnou, koupit si čip a rozhýbat s námi Prahu! Nazujte tenisky, běhejte, choďte, procházejte se – po naší vytyčené trase. Za každý kilometr, který urazíte a který zaznamená váš čip, věnují partneři akce 50 Kč na vámi zvolený příběh. Nebo se prostě zapojte jako člen týmu TERIBEAR a podpořte náš projekt jako takový.

Kdy: 7. – 16. 9. 2017 nepřetržitě! Můžete přijít kdykoliv a podle libosti se vracet.

Kde: V parku na vrchu Vítkov v Praze. Start bude poblíž Národního památníku. Stanovený okruh měří 1,2 km.

Jak: Pomocí TERIBEAR čipu se vám budou načítat kilometry dosažené na určeném TERIBEAR okruhu. Kilometry se zaznamenají na vaše elektronické konto, takže máte přehled prostřednictvím průběžné výsledkové listiny, jak jste pomohli. Registrace zahrnující čip za 200 kč pro dospělé a 100 Kč pro děti do 12 let (ročník narození 2005 a pozdější) koupíte buď online nebo na startu (čip je nepřenosný).

více info na:  www.teribear.cz

Poslední aktualizace: 26.5.2017
Teribear hýbe Prahou 2017 na mapě

Příspěvky z okolí Teribear hýbe Prahou 2017

Armádní muzeum Žižkov
Dneska se vydáme do vojenského historického ústavu…
Národný pamätník na Vítkově - ide o funkcionalistický pamätník na vrchu…
Jedeme na vrh Vítkov v Praze. Zde, jak asi většina z nás ví, se v…
 Ani nemrknete a je tam! Díra v tropiku nebo…
 Jaro je cítit ve vzduchu, a tak je ten správný čas na první víkendovou túru. Oprašte turistickou výbavu a zkontrolujte, jestli přes zimu moc nezl…
Novému vinnému baru v pražském Karlíně se podařilo to, co je stál…
Vedle kostela svatého Cyrila a Metoděje, v Kollárově ulici, lze spatřit nenápadnou sochu. Jedná se o Husitské práče. Proč se nachází…
Prechádzajúc sa po Karlíne sme z Pernerovej ulice uvideli na konci ulice Thámova nápis neboj, ktorý nás zaujal a boli sme zvedavé čo…
Památník byl postaven v letech 1929 – 1932 na Vítkově v…
 Špatně sbalený batoh dokáže na túře pěkně potrápit. Ramena v jednom ohni a rozbolavělá záda vám akorát uberou energii a srazí náladu na bod mrazu. Podobné situaci se přitom můžete…
                                Národní památník na Vítkově 18.2.2018 Původně Památník Národního osvobození, byl postavený v letech 1929-38 jako pocta čs.legionářů. Po roce 194…
Pri našom len dvojdňovom výlete do Prahy sme tentokrát bývali v Prahe 8 - Karlíne a samozrejme…
Praha 25. 11. 2023 Ota má v Praze syna, 2 synovce, bydlí tam i je…
Kostel svatého Cyrila a Metoděje, který jsem navštívil, se nachází v Praze…
Kdysi dávno byl tento vrch osázen vinicemi, poté se zde odehrála významná…
Teribear hýbe Prahou 2017 Teribear hýbe Prahou je sport…
Vyhlídková terasa na Národním památníku na Vítkově
Národní památník na Vítkově zaujme nejen svou stálou expozicí, která je…
Praha, 13 března 2023: Airbnb spustilo novou specializo…
Tři sta metrů dlouhý tunel mezi karlínskou Thámovou…
Na úpatí vrchu Vítkova, v Praze 3, ŽIžkově se nachází od roku 192…