Súľovské skály tentokrát z obce Súľov Hradná

Smile Psát o Súlovských skalách je už tak trochu nošením dříví do lesa, ale prozkoumat je více z jiné strany, to už je jiný zážitek. Spousta návštěvníků přijíždějících od Bytče přes obec Jablonové nedojede dále než na první záchytné parkoviště, my však doporučujeme zajet až do centra obce Súľov Hradná k obecnímu úřadu a odtud vyrazit na pěší turistickou trasu po modré TZ.Smile

Přestože byl nádherný podzimní den, marně jsme vyhlíželi více turistů, většina návštěvníků bohužel chodí jen na hrad Súľov a pak se vrací nazpět k parkovišti. My jsme to zkusili jít z centra obce nahoru na hřeben skal po modré a poté po zelené a žluté a mohli jsme tak obdivovat nádheru místních skalisek ze všech stran včetně výhledu na Velkou Fatru a hrad Lietava.Surprise Prostě úžas a nekonečná fantazie, co dokáže příroda vykouzlit z "přírodního betonu" !

Poslední aktualizace: 13.10.2013
Súľovské skály tentokrát z obce Súľov Hradná na mapě

Příspěvky z okolí Súľovské skály tentokrát z obce Súľov Hradná

MTTV 2018 - úterý 17.8.
Dnes na Slovensko - Súlovské skály. Doprava autobusem.Start Manínská…
Nepatrné zbytky zdiva se nachází mezi špatně…
 Tuto romantickou krajinu skalních měst s bizarními skalními v…
Hornopovážská dvojobec Suľov – Hradná, ležící v Žilinském kraji a …
Ideme na poznávací výlet,ktorý začneme v Súľove a budeme pokračovať po náučnom chodníku na zrúcaninu hradu Súľov.Pri výstupe na hrad…
Tentokrát jsme se rozhodli vydat do jihovýchodní…
Súľovský hrad bol strážny hrad nachádzajúc sa v Súľovských skalách.Súľovský hrad je azda najneprístupnejším a nejneznámejším hradom…
1.5.2009 - cesta tam, Súlovské skály Probuzeni do svěžího prvomájového jitra vyrážíme úderem osmé hodiny ranní na cestu k našim východním sousedům.…
Po čase jsme se vrátili do Súlovských skal a opět je na co se dívat a užít…
Západoslovenskou obec Súľov – Hradná obývá přibližně tisícovka…
Východiskem do Súlovských skal je parkoviště před obcí Súlov. Je vzdálené asi 5 km směrem na východ od hlavní silnice Bytča - Pováž…
Slovenská národní přírodní rezervace Súľovské skaly se …
Jeden z nejvýraznějších a nejznámějších skalních útvarů celé…
O Súľovských skalách, označovaných občas jako slovenské Dolomity,…
Súľovské skaly sú morfologický zaujímavo stvárnený komplex…
Súlovské vrchy jsou součástí CHKO Strážovské vrchy. Nejkratší částí jsou…
    Náš dnešní výlet podnikáme opět se zlínskými horolezci. Protože…
VYSTUP NA DUBOVEC(619) JE ASI 2 AZ 3HOD TURA VHODNA NA…
Ukřižovaný je pozoruhodný skalní útvar, který je součástí jednoho z mistrovských uměleckých děl Matky Přírody, tedy Súľovských skal. Je sice pravda,…
V článku popíši jednu krásnou, velkou a světe div se i veřejně přístupnou…