Stezka historií Hostivaře

číslo 5 Hostivařský hřbitov 1,6 km
číslo 6 Mezi potoky 1,8 km
číslo 7 Hradiště Hostivař 2,3 km

Trasa začíná pod autobusovou zastávkou Na Groši. Pokračuje dál Pražskou ulicí až na Hostivařské náměstí, kde jsou k vidění Hostivařské statky a mlýny. Dál se pokračuje cestou podél potoka a po schodech nahoru až ke kostelu Stětí sv. Jana Křtitele. O kousek dál je odbočka na Toulcův Dvůr, kde se věnují ekologické výchově mládeže. Na tomto místě je k dostání turistická známka č. 1937 Toulcův Dvůr. Dále je zde možné vidět hospodářská zvířata. Po vrácení zpátky se pokračuje ulicí Chalupářská, ve které stojí restaurace Na Kačabce, kde prodávají turistickou známku č. 1757 Hradiště Hostivař. Další zastávka je Hostivařský hřbitov, za kterým je odbočka na Mezi potoky. Poté se pokračuje ulicí K Jezeru, pod mostem a po chvíli se odbočí doleva. Poté se jde pořád rovně, až se dojde k Hradišti Hostivař, odkud se trasa vrací na Hostivařské náměstí.

Cesta je nenáročná, vhodná pro malé děti. U Hradiště se dá posedět na trávě a udělat si piknik. Pro zájemce je možné seběhnout dolů k vodě, kde se dá o kousek dál koupat.

Poslední aktualizace: 15.8.2012
Stezka historií Hostivaře na mapě
Autor: Rahtor

Příspěvky z okolí Stezka historií Hostivaře

Toulcův dvůr
Na dnešní výlet jedeme autobusem č.177 ze Skalky,Opatova nebo Chodova na…
Na 8 hektarech plochy se nachází komplex památkově chráněných budov (goti…
Tato Naučná stezka začíná u OC Park Hostivař ve Švehlově ulici. Místo je…
Hostivařský kostel působí z venku poměrně prostým až strohým dojmem…
Pomník Antonín Švehla (1873-1933)"Demokracie není jen právo, ale také povinnost . Pečlivě volte své vůdce, kterým svěřujete své osud…
Hostivař je jednou z městských čtvrtí našeho hlavního města, nac…
Obtížnost hledačky: orientace i terén snadnéDélka hledačky: asi 2 hodiny,…
Délka cca 25km Ideální vycházka pro trochu zdatnější Pražáky, téměř samé…
Délka cca 24km Ideální vycházka pro trochu zdatnější Pražáky, téměř samé…
Nachází se u křižovatky ulic U Břehu a U Potoka. Prochází tudy červeně značená turistická cesta. Jedním směrem pokračuje dá…