Sellnerova stezka

číslo 1 Bezděz Šotolina 0,3 km
  Výchozí místo železniční stanice Bezděz

Začátek trasy je v železniční stanici Bezděz. Po zelené značce směr Pankrác. Pak stále po zelené kolem kóty 356 na silnici 273 ze Žďáru do Mšena až k Suchému mlýnu. Odtud podle Strenického potoka údolím Skalnatého potoka až do Trnové. Z Trnové podle vodní nádrže Sudoměř po zelené značce do železniční zastávky Sudoměř. Dále pak po zelené až do bývalé železniční stanice Skalsko, kde Sellnerova stezka končí. Obrazová dokumentace link : https://mihla.rajce.idnes.cz/Sellnerova_stezka

Poslední aktualizace: 2.5.2020
Sellnerova stezka na mapě
Autor: H837

Příspěvky z okolí Sellnerova stezka

Bezděz žel.st. - Bezděz hrad - Máchovo jezero
Z nádraží Bezděz se vydáte po modré do obce Bezděz a poté…
Naší túru jsme zahájili na nádraží Bezděz. Šli jsme krásným borovým lesem…
Máte rádi středověká sídla nesoucí stopy dávné historie, studené kamenné zdi jako svědky rytířských soubojů a drsného života za hradba…
Bezděz patří k nejzajímavějším hradům v Česku.Můžeme k němu jet autem,vlakem i autobusem.Král hradů. Takovou přezdívku dostal od náv…
Hrad Bezděz je opředen mnoha pověstmi a tajemstvími. Jedna z pověstí se…
Víkendový krátký výlet za poznáním jednoho z našich hradů. Autem vyjíždíme…
Bezděz si od fascinovaných návštěvníků vysloužil přezdívku, na kterou může být vskutku hrdý – Král hradů. Jeho prastaré zdi, dýchající…
Hrad BezdězTento nádherný gotický hrad naleznete v blízkosti stejnojmenné obce. Těsně v jeho blízkosti se nachází přírodní rezervace…
Hudební festival Hrady CZ se po Bouzově přesouvá 28. a 29. srpna …
Informační centrum se nachází v bývalé historické obecní škole, vedle…