Schrammstein - Torstein

Info o trase: (aby jste měli představu o tom co Vás čeká)
K absolvování je potřeba trochu lepší fyzická kondice, na trase vás totiž čeká značné převýšení. Po cestě budete přelézat žebříky a absolvovat výstupy a sestupy po schodech. Některé části turistické cesty jsou zabezpečeny lany. Jako výchozí bod jsme zvolili lesní parkoviště (bývá obsazeno, je potřeba přijet brzo ráno) a trochu netradičně nejdeme po červené (jako všichni), ale jdeme kousek do kopce po silnici. Za autobusovou zastávkou odbočuje vlevo do lesa asfaltová silnice s fialovou tz. vydáváme se po ní (jestli se vydáte v našich šlépějích musíte dávat pozor na značení, a stáhněte si pro jistotu trasu do navigace. Jdeme totiž pěšinami a po černé značce pro horolezce tj. mimo turisticky značený chodník.).  Zhruba asi po 250m, po pravé straně je pěšina do lesa a skal. Chodník je opatřen černou značkou, značení není husté, tak je potřeba pozorně sledovat cestičku. Náročnější orientaci však bohatě vynahradí skalní útvary a naprostá absence jakýchkoli lidí. Jen ke konci vidíme na skále Falkenstein horolezce.

Procházíme kolem skalních věží a pomalu se blížíme k červeně značené turistické trase vedoucí z parkoviště. Pak již pokračujeme jen po značených chodnících. K autu se můžete vrátit několika cestami, my jsme vybrali sestup po zelené na lesní cestu značenu žlutou barvou a nabrali směr parkoviště.

Další informace a soubor gpx ke stažení do Vaší nabigace.

Schrammstein

Poslední aktualizace: 18.5.2017
Schrammstein - Torstein na mapě
Autor: ivan_g

Příspěvky z okolí Schrammstein - Torstein

Z Bad Schandau přes Zámecký vrch na Schrammsteine.
Výlet do nádherné krajiny Saského Švýcarska. Jako první cíl svého výletu…
Divoká a romantická soutěska začíná poblíž hotelu Schrammsteinbaude v polovině údolí, kterým vede silnice z Bad Schandau do Ostrau. …
Naše putování bylo na Šrámové skály. Je to bezpochyby nejkrásnější trasa v Saském Švýcarsku. Východisko Šrámové cesty je na lesním…
Z Ostrau vede okružní turistická cesta označená TK7. Obchází rozsáhlé pol…
Před více jak 100 lety byl na začátku úzkého skalnatého údolí Zahnsgrund nalezen pramen pitné vody. Pramen byl využíván místními obyvateli a hlavně posádkami lodí plujících po…
Saské Švýcarsko je o prázdninách velmi navštěvované, místy je až…
V okrajové části městečka Bad Schandau Postelwitz stojí u hlavní silnice historický ukazatel cest. Odbočovala zde původní cesta skalnatým údolím do Ostrau. Začátek cesty byl…
Jedna z nejvyhledávanějších vyhlídek v Saském Švýcarsku. Je na…
Ve svahu nad levým břehem Labe, na menší skalní věži je vyhlídka Kleine…
Krippen je turistické středisko na levém břehu Labe v Saském Švýcarsku. V letech 2005 – 2007 zde byla vybudována stezka slunečních hodin. Tematická okružní stezka dlouhá 3 km…
Překrásné pohraniční městečko pár kilometrů za Hřenskem skýtá spoustu…
Přes toto město jsme jezdili do Saského Švýcarska – do Bastei a na Pfaffenstein. Tady mne fascinovaly dvě stavby – kostel a výtah, n…
Výlet do pískovcových skal národního parku Saské Švýcarsko, přes Svaté…
Výlet do Saského Švýcarska do oblasti Schrammsteine. Vycházím z nádraží v Bad Schandau. Procházím lázeňským městečkem, pokračuji okolo aguaparku Taskana, historického 50 metrů…
Jedna z nádherných skalních vyhlídek v NP Saské Švýcarsko, uprostřed…
www.soutesky-hrensko.cz Soutěsky Kamenice se nachází nedaleko Hřenska v…
Hřensko - nejznámější a turisty nejvíce navštěvovaná obec v chráněné kraj…
Dříve nazývaná Edmundova nebo Dolní, skalnatý kaňon řeky Kamenice,…
  Hřensko – soutěsky a Pravčická brána. V minulém výletu jsme se podívali na Moravu, a tentokráte jsme otočili na druhou stranu…