Trasy Pěší trasa Velká náročnost

náročnější trasa , především na počáteční stoupání, vedoucí z okraje obce Schmilka po zelené značce na vyhlídku zvanou Kleine Bastei ( krásný výhled na kaňon Labe v obou stranách)
Od vyhlídku vystoupání na další vrstevníci a po té značka vede do údolí, kde se napojíme na značku žlutou. Chvíli vede po rovině písčitým terénem. Než přijde opět prudké stoupání plně schodů jako na začátku. Stoupání je završeno prudkými schody ( železné se zábradlím, 3x) zvanyho Svaté schody, které vás vyvedou na vrcholky skal s překrásnými výhledy , po chvíli dojdete k panoramatickými výhledu ( je vidět i Děčínský Sněžník na protilehlé straně Labe)
Odsud už je kousek ( po modré )a krátké klesání ( po červené)a následné stoupání na Frienstein a tamní římsovou vyhlídku. Odsud zpět po červené na modrou a pokračovat na Groß Winterberg-odsud po červené klesat do Schmilky.

Poslední aktualizace: 10.1.2024
Schmilka - Kleine Bastei - svaté schody - Frienstein - Groß Winterberg- Schmilka na mapě
Autor: Salwin

Příspěvky z okolí Schmilka - Kleine Bastei - svaté schody - Frienstein - Groß Winterberg- Schmilka

Skalní vyhlídka Kleine Bastei
Další kouzelná Vyhlídka na pravém břehu Labe v Saském Švýcarsku.…
Vysoko na levém břehu Labe, naproti obci Schmilka, je skalní vyhlídka,…
Výlet do Saského Švýcarska do oblasti Schrammsteine. Vycházím z nádraží v Bad Schandau. Procházím lázeňským městečkem, pokračuji okolo aguaparku Taskana, historického 50 metrů…
Výlet do pískovcových skal národního parku Saské Švýcarsko, přes Svaté…
Trasa vedoucí od nádraží ve Schmilce - Hirschmühle.  Odsud dojdeme k…
Je to část Staré cesty, po které procházeli poutníci ze Schmilky do kostela v Lichtenhainu. Dnes tudy vede žlutě značená cesta ze…
Jedna z nádherných skalních vyhlídek v NP Saské Švýcarsko, uprostřed…
Pískovcová stolová hora v Saském Švýcarsku se nachází na levém břehu Labe…
V NP Saské Švýcarsko jsou stovky možností výhledů a Rozhledů na blízké…
Zubatý pozůstatek stolové hory na levém břehu Labe v SaskémŠvýcarsku. Společně s vrchem Zirkelstein se tyčí na náhorní plošině nad…
Výlet na jednu z nejnavštěvovanějších tras a vyhlídek v Saském Švýcarsku.…
Necelé 3 km severně od Schmilky v NP Saské Švýcarsko je osamělý, 130 m vysoký, skalní blok Frienstein.  Na jeho vrcholu ve 13.…
Výlet z Hřenska za krásnými Rozhledy na vrcholky Saského Švýcarska na…
Pozvánka na úžasný zážitek ze zajištěné cesty v kouzelné krajině…
Jde o jednu z nejnáročnějších zajištěných cest v Českosaském Švýcarsku. Je…
Obec Hřensko je významná hned z několika důvodů. Jako klasická obec má…
www.soutesky-hrensko.cz Soutěsky Kamenice se nachází nedaleko Hřenska v…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu na…
Hřensko - nejznámější a turisty nejvíce navštěvovaná obec v chráněné kraj…
V Hřensku jsme prvně byli na jaře r. 2013. Byli jsme tam asi čtyři noci.…
Jedeme z Mostu do Děčína vlakem, dále pokračujeme autobusem do Hřenska.…
Některé výlety dlouho plánuji, jiné střílím od boku.…
Pokračování cestopisu České Švýcarsko - Pravčická brána, Dolský mlýn, Panská skála, Jetřichovické skály   Děčín Třetího dne pobytu v Českém Švýcarsku…
Dříve nazývaná Edmundova nebo Dolní, skalnatý kaňon řeky Kamenice,…
Hřensko - soutěsky. Českosaské Švýcarsko je pojem, který turisté dobře znají. My dnes – obrazně řečeno - míříme přímo do jeho…
Naše cesta vede k nejznámějšímu symbolu národního parku k Pravčické bráně.…
Pravčická brána je největší přirozená skalní brána na našem kontinentu,…
  Hřensko – soutěsky a Pravčická brána. V minulém výletu jsme se podívali na Moravu, a tentokráte jsme otočili na druhou stranu…
Na posledních 10 kilometrech svého toku před ústím do Labe se…