Ralskem v okolí Mimoně

Trasy Cyklotrasa Malá náročnost

Ralsko poskytuje úžasné možnosti pro cyklisty, jedete hodiny a hodiny lesem, po asfaltových, panelových nebo zpevněných cestách a máte prakticky nulovou šanci, že potkáte živáčka. Což bohužel platí i pro občerstvení a proto působí jako zjevení hospůdka Na Blízalce, kde mají výběr ze čtyř teplých jídel, studenou kofolu a příjemnou obsluhu.

Poslední aktualizace: 13.9.2012
Ralskem v okolí Mimoně na mapě
Autor: Rendav

Příspěvky z okolí Ralskem v okolí Mimoně

Kostel sv.Fabiána a sv.Šebestiána v Zákupech
Kostel sv.Fabiána a sv.Šebestiána v Zákupech. Kostel sv.Fabiána a sv.Šebestiána pochází z let 1550 – 1562 a je mohutné stavby. Zdoben…
Zámek Zákupy stojí na Návrší nad stejnojmenným městem na Českolipsku v Li…
Součástí zámeckého areálu v Zákupech je mj. barokní zahrada italského – či…
Cesta za památkami města Zákupy.               Už dlouho mě přitahovalo město Zákupy,jenž leží v Ralské pahorkatině v severních Čechách nedaleko…
Barokní socha sv. Jana Nepomuckého v Zákupech je sice neodmyslitelně spojována se zdejším zámkem, přesto je však dílem až neuvěřitel…
Výlet za zámkem v Zákupech.               Na zámku v Zákupech j…
Zámek Zákupy A jsme tady! Náš věrný škodovácký dopravce „Feďa“…
Morový sloup na náměstí byl vystaven v letech 1706 - 1710 od dvorního sochaře Anny Marie Františky Ondřej Dubke. Sloup byl ale…
Zákupský sloup Nejsvětější Trojice je nádhernou ukázkou barokního sochařst…
Dva dny za různými památkami  - Zákupy - Morový hřbitov s kaplí sv. Anny V…