Procházka Morávkou

Trasy Pěší trasa Malá náročnost

Jako menší, nenáročná procházka na jedno odpoledne může být výlet k přehradě Morávka. Přehrada slouží k zásobování obyvatel pitnou vodou a koupání v ní je zakázáno. Dobré autobusové spojení je zde z Frýdku-Místku nebo Ostravy a zastávka, kde můžete vystoupit se jmenuje Morávka, Přehrada. Přehradní hráz není běžně veřejnosti přístupná, pouze v době speciálních akcí, kdy je dovnitř povolen vstup s průvodcem. Informace o těchto případných akcích naleznete na stránkách Povodí Odry. Asi sto metrů nad autobusovou zastávkou se nachází penzion U přehrady, kde je k dispozici minigolf, tenisové hřiště a venkovní vyhřívaný bazén. Od zastávky se pak vydejte po modré značce dolů, směrem na Morávku, Lipový. Cestou minete dříve hodně navštěvovaný Hotel Partyzán, který je po delší době veřejnosti opět otevřen. Na Lipovém můžete využit koupání v řece Morávka u občerstvení U splavu nebo se zastavit v příjemném prostředí Autoclubu hotelu Morávka. Necelý kilometr dále se nachází hotel Morávka s přilehlou jízdarnou, kde si lze domluvit vyjížďky na koních.

Poslední aktualizace: 28.7.2014
Procházka Morávkou na mapě

Příspěvky z okolí Procházka Morávkou

Pěší výlet kolem vodní nádrže Morávka
S přítelkyní jsme se koncem srpna rozhodli, že pojedeme na pár dn…
Tuto trasu lze brát jako výhodnou zkratku mezi Morávkou a Visalajemi, jenž…
Nad přehradou je orientační místo a rozcestí na žluté turistické značce a…
Přehrada Morávka byla postavena a dokončena v roce 1964. Nachází se…
Do Morávky jsme přijeli autem, které necháváme na pakovišti u mostu přes…
Autobusem z Ostravy na zastávku Morávka, Slavíč. Odtud asi 500 m po modré značce a pak 2,5 km po lesní cestě až k Suchému potoku, na kterém je…
Trasa by se klidně mohla pracovně nazvat "Okolo Slavíče (1054m.n.m.)".…
Údolí Slavíče je orientační místo a rozcestí na modré…
Travný - pomník je rozcestí a orientační místo na zelené turistické značc…
Bunkr je rozcestí a cílový bod na obdočce zelené turistické trasy k party…