Přechod Krkonoš 2. den Horní Albeřice Luční bouda

číslo 1 Stará celnice 0,0 km
  Penzion v Horních Albeřicích s příjemnou obsluhou a levným, kvalitním ubytováním.
číslo 2 Luční bouda 17,4 km

Cesta po červené turistické značce z Horních Albeřic přes Pomezní boudy, Jelenku, Svorovou horu a Sněžku na Luční boudu. Výlet byl podniknut při říjnové podzimní inverzi při nádherné viditelnosti. Ze Sněžky byl vidět západním směrem Ještěd a východní pohled nabídnul kralický sněžník. To je zachyceno na fotografiích.

Poslední aktualizace: 7.11.2012
Přechod Krkonoš 2. den Horní Albeřice Luční bouda na mapě
Autor: sowako

Příspěvky z okolí Přechod Krkonoš 2. den Horní Albeřice Luční bouda

Turistické rozcestí Horní Albeřice
Turistické rozcestí leží v centru Horních Albeřic u chaty Stará celnice. Prochází tudy tato turisticky značená trasa: červená S sm…
       Krkonošská horská osada Horní Albeřice v okrese Trutnov  leží približne 5 kilometrov severne od Horního Maršova, ktorého je i…
Turistické rozcestí leží na úbočí svahu nad Horními Albeřicemi. Je odtud velmi hezký výhled. Prochází tudy tato turisticky značená trasa: červená …
    Za pekného počasia sme sa rozhodli pre malý výlet z Horních Albeříc na…
Rozhodli jsme se, že si uděláme pohodový Jarní víkend v Krkonoších.…
Muzeum Vápenka, Horní Albeřice
V okolí krkonošských Albeřic se v minulosti těžil vápenec, který bylo třeba zpracovávat. Proto zde kromě lomů vznikaly i vápenky. J…
V údolí Albeřického potoka, asi 4 km od Horního Maršova, pod který…
Lysečinská jehla
Na samém konci Dolních Lysečin,v blízkosti soutoku Lysečinského a Albeřického potoka,  stojí zajímavá přírodní památka – tzv. Lysečinská skalní jeh…
Turistické rozcestí leží v lese Rýchorského hřbetu v místě, kde českopolská hranice opravdu tvoří roh. Procházejí tudy tyto značené trasy: červená…
Cestník, je sedlo mezi Dlouhým hřebenem a Lysečinskou boudou.Dostanete se se po žluté značce z Horních Lysečin.Žlutá navazuje na…
Turistické rozcestí leží v těsné blízkosti Lysečinské boudy nad Horními Lysečinami. Procházejí tudy tyto turisticky značené trasy: …
Lysečinská bouda se nachází ve východní části Krkonoš mezi Albeřickým…
Dnes již neexistující Maxova bouda byla postavena kolem r. 1930 nedaleko…
Přímo na hřebeni Rýchor nestála do roku 1892 žádná stavba. Ve druhé…
Rýchorská květnice
Část lučních porostů na severním svahu Rýchor byla v roce 1960 vyhlášena…
Rýchorská bouda, dnes již bývalá horská, byla postavena v r. 1926…
Horní Maršov leží v Severních Čechách, západně od města Vrchlabí. Městečko…
"Čertův mlýn" sa nachádza pri chate Krakonoš v Dolnej Malej Úpe -…
Horní Maršov - kostel Nanebevzetí Panny Marie
Novogotický farní kostel nanebevzetí Panny Marie byl postaven v letech 1895-98 dle projektu arch. Josefa Schultze, který byl i…
Horská chata Ozon se nachází v dolní části osady Rýchory v nadmořské výšce…