Pražmo - Prašivá - Kotař - Morávka

Trasa začíná u hotelu Travný na Pražmě, autobusem zde můžete dojet třeba z Frýdku-Místku nebo Ostravy a vystoupit na zastávce "Raškovice, Ondráš". K hotelu Travný je to pár metrů. Vydejte se po modré značce směrem na Prašivou. Prvních asi 2,5 km půjdete po rovině podél řeky a pak už stoupáním až k rozcestníku "Nad vysutým". Je zde malé odpočívadlo a můžete se rozmyslet, jestli chcete pokračovat po modré dále na Prašivou nebo zvolit kratší variantu, neznačenou, jeden kilometr dlouhou cestu na níž ukazuje šipka rozcestníku, která vás zavede na červenou turistickou značku vedoucí směrem z Prašivé na Kotař. Pokud zvolíte neznačenou cestu mimo Prašivou, dojdete k rozcestníku "Pod Čupelem" a odtud je to k rozcestí Kotař 1 km. Občerstvení se nabízí v chatě Na kotaři. Pak už vede trasa místy docela prudkým klesáním dolů do Morávky. Doporučuji asi po 700 metrech co půjdete dolů od Kotaře po modré značce neminout šipku, ukazující směrem vpravo k hospůdce Ateliér a zajít tam. Ještě níže z kopce dolů se nachází penzion Jízdárna, kde je možnost domluvit si předem telefonicky vození dětí na koních. V cíli trasy je pak taky hotel Morávka a rovněž nabízí možnost vyjížděk na koních. Kousek od hotelu se nachází autoubusová zastávka "Morávka, střed".

Poslední aktualizace: 11.6.2014
Pražmo - Prašivá - Kotař - Morávka na mapě

Příspěvky z okolí Pražmo - Prašivá - Kotař - Morávka

Beskydy do tretice
Našu tretiu a poslednú tohoročnú túru do Beskýd sme si urobili…
Výchozí bod: Pražmo hot. Travný busCílový bod: Ostravice žst.Znač…
  Nevědě do čeho jdu, najíždím u kostela v obci Pražmo (425 m.n.m.) na…
Hřbitov, kde je pohřbena literární předloha slavné Maryčky Magdón…
Pražmo je horská vesnice jihovýchodně od Frýdku-Místku. Obec se rozkládá…
Řeka Morávka pramení v nadmořské výšce cca 850 metrů nad mořem na západním…
Kršle jsou horskou osadou ve Vyšních Lhotách v Beskydech, na jihozápadním…
Morávka je horská obec, kterou najdeme v Moravskoslezských Beskydech. Obec…
Rozcestník Morávka (střed,bus) se nachází v centru obce Morávka u autobus…
Malý Lipový potok je průzračná horská bystřina s Kamenitým řečištěm. Malý…