číslo 1 Nový Jičín město - stanice ČD 0,0 km
číslo 2 Valašské Meziříčí - stanice ČD 20,9 km

Poznámka trasa je ve stadiu přípravy, podrobná trasa měla 50 bodů, ale nepodařilo se mi ji uložit. V týdnu se k práci vrátím

Vyjedeme v neděli městskou dopravu Hranice ze zastávky Hranice,san.Janáček v 7:22 a v 7:36 jsme na autobusové stanici - těsně u nádraží ČD. Dále pokračujeme v 8:45 rychlíkem R 733 Radegast do Suchdola nad Odrou, kde jsme v 8:57. V 9:12 nám jede osobní vlak č.13360 do Nového Jičína města, kde jsme v 9:28. Nyní nás čeká zhruba 18 km pěší tůra do Valašského Meziříčí. Přes Skalky, Čerťák rozc., Straník rozc. a Hostašovice do VM.

Z nádraží ČD ve Valašském Meziříčí pokračujeme zpravidla vlakem do stanice Teplice nad Bečvou, jen v jediném případě se nám nabízí spojení autobusem z místní autobusové stanice.

VM 15:37 - TNB 15:59

VM 16:37 - TNB 16:59

VM 16:45 - TNB 17:04 - POZOR V TOMTO JEDINÉM PŘÍPADĚ JEDEME AUTOBUSEM !!!

VM 17:49 - TNB 18:11

VM 18:38 - TNB 19:00

VM 19:53 - TNB 20:15

Poslední aktualizace: 9.5.2009
POZOR NA TRASE SE PRACUJE (Hotovou se mi nepodařilo uložit - měla 50 bodů) Lázeňská nedělní trasa z Teplic nad Bečvou - II. Z Nového Jičína do Valašského Meziříčí - něco přes 20 km na mapě
Autor: karpro

Příspěvky z okolí POZOR NA TRASE SE PRACUJE (Hotovou se mi nepodařilo uložit - měla 50 bodů) Lázeňská nedělní trasa z Teplic nad Bečvou - II. Z Nového Jičína do Valašského Meziříčí - něco přes 20 km

Kopřivnice - Technické muzeum Tatra
Jeli jsme do Kopřivnice na Moravě, cestu jsme podnikli autem z Prahy a…
Lubina - hostinec je orientační místo a rozcestí na modré turistické znač…
Sýkorec je městskou částí Kopřivnice a rozkládá se u severního okraje měs…
Na toku Svěceného potoka byla vybudovaná vodní nádrž Větřkovice, východní…
Osada Drnholec je místní částí obce Lubina. Osada se rozkládá mezi městy …
Vodní nádrž Větřkovice se nachází v oblasti Podbeskydské hornatiny,…
Je sobota ráno a já se vydávám do Jeseníku.Je okolo šesté hodiny a já vyjíždím zatím neví kde až dojedu ,ale doufám že do Bruntálu výchozí bod Hrubého ale i Nízkého Jeseníku an…
AUTO MOTO MUZEUM muzeum veteránů Kopřivnice. Pro cestující automo…
Kopřivnička je málá říčka s průzračnou vodou a kamenitým řečištěm. Kopřiv…
Rozhledna na Bezručové vyhlídce u Kopřivnice
Zcela nová dřevěná 13m vysoká rozhledna v místě Bezručovy vyhlídky na Brdech nad Kopřivnicí. Velmi pěkné výhledy na město Kopřivnici…