pěší výlet Kokořínskem

číslo 1 přístup k Hlučovu Asfalt 0,0 km

přístup po silnici

číslo 2 od Hlučova k Pokličkám Asfalt 2,4 km

od Hlučova po silnici k parkovišti pod Pokličkami a nahoru po schodech k Pokličkám

číslo 3 od Pokliček k Romanovu a Prolezovačkám 3,9 km

od Pokliček přes průsečnou skálu a kolem Obří hlavy a žáby ke Švédskému valu a odtud do Romanova, kousek po silnici směr mšeno a odbočit na žlutou k Prolezovačkám

číslo 4 Od Prolezovaček k Bludišti 6,1 km

Od Prolezovaček kolem Obraznice k Bludišti

číslo 5 od Bludiště do Ráje Asfalt 7,2 km

možno po řluté značce, nebo po silnici

číslo 6 od Ráje k Vojtěchovu Asfalt 8,0 km

cesta po silnici

číslo 10 z Malé Jestřebice ke Kostelíčku Asfalt 11,6 km
číslo 11 od Kostelíčku ke Klemperce Asfalt 12,4 km

Lze jít po silnici do osady Truskavna a odtud ke Klemperce, nebo po žluté značce Šemanovickým dolem přímo ke Klemperce

číslo 12 od Klemperky ke Starákům Asfalt 14,4 km

Od Klemperky po žluté a modré do obce Kokořín, nebo lze využít silnici. V obci na neznačenou cestu ke zřícenině Staráků a zpět do obce

číslo 13 od Kokořína na parkoviště Asfalt 15,8 km

od obce Kokořín kolem hradu Kokořína na parkoviště

číslo 14 od arkoviště k Nedamům a zpět Asfalt 17,4 km

od parkoviště po silnici k odbočce se zelenou k Nedamům a zpět

číslo 15 konec výletu 19,0 km

celková trasa kolem 20 km

Kokořínský důl, parkoviště pod hradem, po silnici ke skalnímu mlýnu Hlučov, odtud po silnici k parkovišti pod Pokličky, po schodech nahoru na Pokličky. Dále lesní cestou kolem Obří hlavy a žáby naPrůsečnou cestu a dále ke Švédskému valu až do Romanova. Kousek po silnici směrem Mšeno a odbočit na žlutou turistickou značku. Po té přes Prolezovačky a kolem jeskyně Obraznice k Bludišti. Dále po silnici. nebo opět poo žluté do Ráje. Kousek po silnici do Vojtěchova, kde údolím kolem Jestřebických pokliček do Jestřebice a následně do Malé Jestřebice, kde kousek po silnici ke zřícenině Kostelíček. Následně podél silnice do osady Truskavna odkud je kousek ke Klemperce. Po silnici dále do obce Kokořín, kde je jen kousíček zřícenina Staráků. Z obce po silnici k Hradu Kokořínu a zpět k parkovišti pod hradem Kokořín. Je možno po cestě odbočit do jedné z bočních roklí a navštívit zříceninu hradu Nedamy

Poslední aktualizace: 11.5.2009
pěší výlet Kokořínskem na mapě
Autor: Limick

Příspěvky z okolí pěší výlet Kokořínskem

Kaplička u Hradska
Obec Hradsko leží na náhorní planině. Jihozápadně od obce tato planina s výhledy po okolní krajině končí strmým skalnatým srázem do…
Hýtky nad Kokořínským Dolem
Skalní stěny nad Kokořínským Dolem. Prochází jimi žlutě značená stezka…
Letní počasí láká k nějakému výletu, volíme celodenní procházku po krásách…
Kokořín - Staráky
Soubor světniček v pískovcovém bloku na hraně údolí, v Zámeckém parku u obce Kokořín,považovaný za hrad. Zachováno několik skalních místností v pěti…
Zaparkovat jsem chtěl U Grobiána, dát si tam limonádu, popojít po silnici, a po naučné stezce projít okruh kolem kempu. P…
Celodenní výlet, tentokrát autem a pěšky. nejprve přesun autem z kempu v…
hrad kokořín
Soutěž 2 body
Kokořín aneb romantická rekonstrukce historieIluzi tajuplného hradu, po jehož Ochozu se prochází…
Dnešní výlet vede na romantický hrad Kokořín, který jako jeden z mála…
Hrad Kokořín se nacházi uprostřed hlubokých lesů severně od stejn…
Barokní pískovcové sousoší sv. Mikuláše Tolentinského vzniklo zřejmě těsně…
V obci Kokořín začíná tento turistický výlet. Po modré…
Auto necháme na parkovišti pod Kokořínem v Kokořínském Dole a od místní občerstvovny vyrazíme po zelené značce do kopce k lesu a mez…
Z parkoviště v Kokořínském Dolu pod hradem se vydáme po modré značce zprvu po silnici, pak stezkou prudce do kopce (foto 1 - 3) ke …
Sobota 14. 8. 2021 - dopoledne V noci naštěstí nepršelo, i přes pootevřené…
Když jsme v červnu smutně a předčasně opouštěli oblast Mělnicka a…
Výchozí místo trasy bylo v Autokempu Kokořín v Kokořínském dole.…
Sobota 14. 8. 2021 - odpoledne Po zajímavé dopolední procházce a po obědě jdeme na další zhruba stejně dlouhou procházku, tent…
Výhled z kokořínské hlavní hradní věže už zřejmě nebude takovým zážitkem jako v uplynulých stoletích, ale i tak jistě stojí za námahu vynaloženou …
Po návštěvě posvátné  hory  ŘÍP (viz předchozí článek) následova…
Stylová restaurace v designovém hotelu s kapacitou 35 míst. Hotel…
Turistický rozcestník, který se nachází u parkoviště pod Hotelem Kokořín,…
Kokořínský důl
Jedno z nejkrásnějších údolí v Čechách se nachází přibližně mezi obcemi Kokořín, Sedlec a Vojtěchov v údolí řeky Pšovky. Přírodní re…
Chráněnou krajinou oblastí Kokořínsko vede nespočet značených turistických…
Pro milovníky přírody a turistiky nabízíme několik informací o překrásném…
Jarním Kokořínskem do Mšena Je poslední týden března a počasí zase…
Nedamy
Dvě jeskyně v pískovcových blocích nad kokořínským dolem.V době t…
Když budete projíždět kokořínským dolem, určitě vaší pozornosti neunikne …
Rokle dostala své jméno podle množství léčivých bylin, které zde byly hojně sbírány. Teplotní inverze v rokli je Příčinou, že se zde…
Mšenské pokličky
Asi 3 km od hradu se nad Kokořínským dolem nacházejí zajímavé geologické …
Pískovcové útvary nad kokořínským dolem, západně od obce Vojtěchov.…