Osady Starých Hamer

Trasy Pěší trasa Malá náročnost

Krátká a nenáročná procházka osadami Starých Hamer začíná na Samčance. Využijeme žlutou TZ a jdeme k rozcestí Klepačka. Nedojdeme ale až k turistiskému rozcestníku, ale odbočíme o cca 100 metrů níže vpravo a dojeme pěknou cestou do osady Osťana. U prvního domu v osadě jdeme vpravo dolů z kopce a narazíme na lesní cestu směrem do osady Chlopčíky. Hlavní asfaltová komunikace nás dovede zpět do vychozího bodu na Samčanku. Trasa je zajímavá a dostupná v každém ročním období.

Po cestě je několik pěkných výhledů na Lysou horu - fotky https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1411631528847202.1073741889.100000011055389&type=1&l=d8befc64d1

Poslední aktualizace: 24.1.2017
Osady Starých Hamer na mapě

Příspěvky z okolí Osady Starých Hamer

Hraniční kámen Oppersdorfů
Na Samčankách, osadě v centru Starých Hamer, stojí vedle školy, obchodu a obecního úřadu vedle arcibiskupského kříže hraniční kámen.…
Jednoduchá dřevěná zvonice s kulatou střechou nad zvonkem a další v prostoru pro zvoníka se nachází přímo v centru Starých Hamer u…
Trasa začíná ve Starých Hamrech, na Samčance, u parkoviště a autobusové…
Kamenná, trámy zpevněná hráz na potoce Červík ve Starých Hamrech (moravská část, kdysi Ostravice, dnes k.ú. Ostravice 2) stojící…
Pokud zavítáte do horské vesnice STARé HAMRY nemůžete minout ojedinělou stavbu kostela zasvěceného sv. Jindřichovi. dokončenou v r.…
Ano, před pár dny jsem "šlapala" a cestou jsem potkávala houbaře s plnými…
Staré Hamry najdeme nad vodní nádrží Šance, v chráněné krajině…
Kožušanka (Kožušonka) je uskupení pěti chalup v enklávě Hutě pod Smrkem v…
V době, kdy ještě stála železniční stanice Hutě pod Smrkem, vedla k později přehradou Šance zatopenému údolí ze sedla pod vrcholem…
Na Velkém potoce se nachází lokalita zvaná Myjárna. Svůj název získala ve…