Náučný chodník na Pustý hrad

Trasy Pěší trasa Malá náročnost

Náučný chodník na Pustý hrad začína neďaleko zimného štadióna vo Zvolene pri rieke Hron. Súbežne s náučným chodníkom vedie aj modrá tur. značka. Trasa vedie serpentínami až na hrad, ktrorý sa delí na starý a nový. Rozprestiera sa na až na vrchole kopca. Momentalne sa tu pracuje na záchrane hradu, tak sú niektoré časti hrady neprístupné verejnosti. Od začiatku náučného chodníka až na hrad by nám to nemalo trvať dlhšie ako 1 hodinu pri normálnom tempe.

Poslední aktualizace: 10.4.2013
Náučný chodník na Pustý hrad na mapě
Autor: Barty74

Příspěvky z okolí Náučný chodník na Pustý hrad

Poznáváme Slovensko – 8. den - odpoledne: Zvolen - cca 8 km dlouhý výlet: naučný chodník Pustý hrad (Dolní a Horní Pustý hrad, Dončov hrad, rozhledna a vyhlídky); vodní nádrž Môťová
Úterý 25. 7. 2023 – odpoledne Dopoledne jsme si prohlédli hrad ve Zvolenu. Během lijáku jsme si udělali oběd.…
Nedaleko centra města Zvolen, přímo u…
Pamätník Zvolenského manifestu bol slávnostne odhalený 22. júla 2011.…
Spoznajte Zvolen a jeho okolie!V sobotu 3. septembra 2011 sa uskutoční…
Nedaleko centra okresního města Zvolen, v těsné blízkos…
Úterý 25. 7. 2023 - dopoledne Večer jezdilo docela dost aut, ale…
Zrúcanina Pustého hradu nad Zvolenom.Dostaneme sa sem z mesta po…
Prvořadým turistickým cílem v blízkém okolí Zvolena je starý Zvolenský Hrad, známy pod názvem Pustý. I když toto pojmenovaní již…
Pekný hrad v Zvolene,dostaneme sa sem vlakom,autobusom,autom. Zvolenský…
Zvolenští cyklisté a cykloturisté si rádi vyjedou na okruh dlouhý asi 30…