Napříč Přírodním parkem Jesenicko

Trasy Pěší trasa Malá náročnost

Pěkný tip na výlet a turistickou trasu naleznete,když se vydáte o víkendu vlakem zRakovníka(odjezd 9:00) do zastávky Strachovice(přijezd 9:30). Ze zastávky Strachovice se vydáte po modré značce směr Kůzová,Smrk,Svatý Hubert,Soseňský lom,Soseň,Kosobody,Kosobody žst. Časově tato trasa vychází, že stihnete, pokud se nikde nebude extrémně zdržovat či bloudit vlak z Kosobod na Rakovník ve 12:47. Trasa je dlouhá cca 14 km.vede po dobře turisticky značených cestách,krom odbočky ze SV. Huberta na Soseňský lom,kde na Sv. Hubertu,když přejdete silnici,vydáte se rovně po neznačené cestě,a ta Vás dovede přímo k Soseňskému lomu,ale je potřeba v lese si dávat pozor,aby jste někam neodbočily(viz. mapa) Tuto turistickou trasu mohu velmi doporučit,je nenáročná,žádná velká převýšení, čerstvý vzduch,nádherná příroda,spousta státem chráněných přírodních památek k vidění, a uvidíte lesy plné potůčkú,zdravých stromů. Mě osobně se tento výšlap líbil víc než na Šumavu.

Poslední aktualizace: 10.11.2009
Napříč Přírodním parkem Jesenicko na mapě
Autor: ondrara

Příspěvky z okolí Napříč Přírodním parkem Jesenicko

Kožlany
Město Kožlany se nachází na západě České republiky, a to asi 40 km od Plz…
Město Kožlany, ležící na pomezí Středočeského a Plzeňského kraje vstoupilo…
Rybník o velikosti 3,6 hektaru vznikl přehrazením toku Javornice, která je…
Dřevec je vesnice patřící pod město Kožlany ležící 4 km jihovýchodně od K…
Kralovice jsou poprvé zmiňovány v písemných pramenech v roce 1183, kdy je…
Při dovolené v Plzni jsme čas trávili cestováním po okolí. Vyjeli jsme…
Jednolodní farní Kostel Sv. Petra a Pavla je zmiňovaný již roku 1250, byl…
Mariánská Týnice je bývalé probošství cisterciáckého kláštera v P…
Rozcestí Mariánský Týnec
Turistický rozcestník, umístěný na kmeni staré lípy v komplexu probošství s poutním kostelem v Mariánském Týnci, označuje křižovatku…
Muzeum a galerie severního Plzeňska Mariánská Týnice. Regionální muzeum…
Mariánský Týnec
Klášter nese jméno podle původní kaple zasvěcené panně Marii. Leží ve ste…
Již po několikáte jsem s přítelkyní projížděl po silnice z Kralovic na Plzně a pokaždé jsem ji slíbil, že se někdy půjdeme podívat…
Vesnice na severu okresu Plzeň-sever, 5 km od Kralovic má asi 250 obyvatel. Ves v nadmořské výšce 560 m, položená v kopcovitém terénu…
Obec Vysoká Libyně se nachází v severním cípu okresu Plzeň - sever a je s…
Nevýrazná zřícenina hradu Angerbach stojí na ostrohu nad soutokem dvou…
Mariánský Týnec, který je reprezentován především přední památkou vrcholn…
Lovecký zámeček s názvem Svatý Hubert je situován v malebném prostředí…
Naše společná cesta začíná ve městě Rakovník. Odtud míříme na obce Lubná,…
Po silnici 229 z Rakovníka směrem na Kralovice odbočíme asi po deseti…
Sobota 17. 6. 2023 Včerejší procházkou…