Na rozhlednu Rubačka

číslo 2 Statek s památným dubem Asfalt 0,3 km
číslo 3 Odbočka k rozledně Šotolina 1,0 km
číslo 4 Rubačka - rozhledna Šotolina 1,4 km

Rozhledna Rubačka se nachází ve svahu stejnojmenného kopce na vrcholu zdejšího vodojemu. Nejsnadnější a nejkratší přístup je k ní od vlakové zastávky Oslavička, odkud je to 1,4 km. Pohlednici a turistickou známku rozhledny lze získat na infocentu ve Velkém Meziříčí.

Turistická mapa KČT 1:50 000 č.84 Velkomeziříčsko

Poslední aktualizace: 21.12.2009
Na rozhlednu Rubačka na mapě
Autor: pasatur

Příspěvky z okolí Na rozhlednu Rubačka

Dub v Oslavičce
Tento Dub letní roste u zemědělského objektu u silnice vedoucí od…
Rubačka - rozhledna
Kopec Rubačka se nachází severně od spojnice obcí Oslavička a Nový…
Přírodní park Balinské údolí tvoří tok Balinky mezi obcí Uhřínov a Velkým Meziříčím. Svahy, mezi kterými meandrující říčka protéká…
Letos již potřetí – a asi na nějakou dobu také naposledy, protože víc…
Doslova houbařskou žeň jsme zažili o víkendu na zajímavém výletě Vysočinou…
Na návsi v obci Hodov nedaleko Budišova u Třebíče stojí kaplička zasvěcená sv. Janu Nepomuckému. Vybudována byla pravděpodobně v 19.…
Velké Meziříčí leží na Jižní Moravě, severozápadním směrem od Brna. Město…
Na náměstí stojí již od konce 16. století. Barokně byla upravena v roce 1731. Původně zde stávala Kamenná socha sv. Floriána, která byla v roce 188…
Městské opevnění vzniklo patrně okolo roku 1387. Ve svém…
Nachází se v historickém centru na hlavním náměstí. Prochází tudy dálková červeně značená turistická cesta a začíná zde modrá a žlutá značka.…
Po dobrém obědě jsme vyrazili na „průzkum“ historického jádra Velkého Meziříčí, města s jedenácti tisíci obyvateli, které vzniklo…
Byla postavena v roce 1411 a od svého vzniku je majetkem města. Její výstavba byla dokončena v roce 1465. Dnešní celková výška této třípatrové hr…
V jádru jde o gotický dům. Na Radnici byl přestavěn v letech 1528-29 v renesančním slohu. Poslední úpravy proběhly v nedávné…
Nachází se v historickém jádru a je přirozeným centrem města. Nac…
Město ležící na soutoku řek Balinky a Oslavy - Velké Meziříčí se nachá…
zřicenina strážního hrádku přelomu 13. a 14. století na výrazném ostrohu …
Na naší cestě na Moravu, kterou jsme zaměřili na rozhledny, minipivovary i další …
Vypíná se na skalnatém ostrohu nad městem a dnes je neoddělitelnou součástí jeho kulisy nedaleký dálniční most, který protíná severn…
Ráno jsme vyšli z penzionu a hned po prvních krocích uslyšeli jakési podivné hlasité syčení. „A kruciš, že by tady někde unikal plyn…
Založení meziříčského hradu je opředeno řadou pověstí a mýtů. Podle…
Benzín ani naftu jsme u čerpací stanice na 144 kilometru dálnice D1…
Na severním okraji města překlenuje Hluboké údolí řeky Oslavy. Na trase…
V parčíku na budišovském náměstí se ve stínu stromů ukrývá sice nepříliš monumentální, ale přesto pozoruhodný barokní sloup se…
Ve stopách jednoho dávného školního výletu jsme se vydali zase jednou krásnou krajinou Vysočiny, tentokrát z Budišova do Velkého…
Rozhledna Fajtův kopec
Architektonicky velice zajímavá rohledna otevřená 26. června 2015 na Fajtově kopci nad Velkým Meziříčím. Tvoří ji tři spirálové…
Pomalu směřujeme na Moravu a zastavujeme na zajímavých místech. Když už jsme se prošli po Velkém Meziříčí, musíme samozřejmě zajet i…
  O vánocích všude zní koledy, svítí svíce a blikají světýlka, hrají…
Zámek, nacházející se nad levým břehem řeky Jihlavy, je jednou z výraznýc…
Třebíč leží na Jižní Moravě, západním směrem od Brna. Město se rozkládá ve východní části Českomoravské vrchoviny a u západního…