Na kole na Plešné jezero.

Trasy Cyklotrasa Velká náročnost

Při našem pobytu na Šumavě jsme samozřejmě měli s sebou i horská kola, která jsme využili k několika výletům. Jedním z nich byl výjezd na Plešné jezero. Byl to sice jen půldenní výlet, ale přesto hezký výjezd. Po obědě v hospodě v Nové Peci jsme vyjeli po cyklostezce č.1026 směrem na Láz a dál jsme pokračovali na Raškov. Tady začala pohodička, protože jsme jeli po rovince podél Schwarzenberského kanálu k Rossbachu. Tady jsme začali pomalu stoupat na Říjiště a dále k Jezerní stezce a nouzovému nocovišti pod Plešným jezerem. Pro pěší je to odsud k jezeru jen 2 km po zelené, ale my jsme pokračovali po cyklostezce 1028 na rozcestí U stříšky. Tady jsme najeli na cyklostezku č. 1029 za začali opravdu stoupat k jezeru. Čekali jsme horší a delší výjezd, ale po lesní asfaltce jsme za chvilku dojeli k jezeru. Bohužel okolní kopce byly v mracích....... Pročetli jsme informační tabule, udělali několik fotek a vyrazili jsme na zpáteční sjezd. Ten vedl stejnou cestou až u Raškova jsme najeli na cyklostezku 1023, která nás dovedla na Klápu. Slabá půlhodinka a byli jsme u auta. Hezký sjezd......wink.

Poslední aktualizace: 3.12.2013
Na kole na Plešné jezero. na mapě
Autor: Zdenek7

Příspěvky z okolí Na kole na Plešné jezero.

Na Třístoličník na kole.
Opět jsme si chtěli užít zdolání Třístoličníku na kolech. Tentokrát jsme si vybrali trasu přes Nové Údolí a Haidmühle. Z naší základny Na Klápě nad Novou Pecí vyrážíme po…
V posledním prázdninové týdnu jsme se vydali poznávat…
Poslední říjnový víkend se opravdu vydařil. Výborná parta,  kouzelná Šumava. Podnikli jsme několik výletů a jedním z nich byla…
Poslední říjnový víkend bylo nádherné počasí a tak jsme se vypravili na…
Výlet na kolech na Třístoličník jsme se tentokrát rozhodli absolv…
Autem se přesuneme z okolí Lipna do Nové pece a odtud do cíle a na parkoviště do Jelení (799 m.n.m.). Odtud se vydáme po zelené…
Medvědí stezka zcela jistě patří mezi nejhezčí a nejzajímavější cesty na…
Akvadukt na Schwarzenberském kanálu
Schwarzenberský plavební kanál, který je asi nejzajímavější technickou…
Na Občerstvení Říjiště narazíme v nadmořské výšce 885 metrů. Jedná se o př…
Letošní setkání s kamarády Na Klápě nad Novou Pecí jsme strávili …