Na Hardegg jedině na kole!

Trasy Cyklotrasa Velká náročnost

číslo 1 Vyhlídka na zámek Vranov Asfalt 2,7 km
  Stojí za to na chvíli se zastavit a pokochat se pohledem na zámek, který se majestátně tyčí nad vámi.
číslo 2 Hamerská lávka Asfalt 4,6 km
  Tady se určitě taky zastavte. Hamerská viklající se lávka opravdu stojí za podívání :)
číslo 3 Cesta zpět Asfalt 6,1 km
  A teď už se vracíme stejnou cestou zpátky do kempu.
číslo 4 Dostali jsme do těla Šotolina 6,3 km
  Tak tohle byl fakt humus. Uprostřed kopce jsem udělala tu chybu, že jsem slezla z kola - už jsem totiž nenasedla. Na jílu a kamení v hodně strmém kopci se fakt špatně nasedá. Takže jsem kopec došla pešky a měla sto chutí hodit to kolo, které jsem táhla před sebou, ze skály.
číslo 5 Čížov Asfalt 8,6 km
  Konečně jsme dojeli do Čížova. Tady jsem si koupila turistickou známku, stavili jsme se v místní hospodě na oběd. Uvidíte jediné pozůstatky Železné opony, zastavte se u informační tabule.
číslo 6 Vyhlídka na Hardegg Šotolina 11,3 km
  Odbočili jsme, abychom se podívali na Hardegg z výšky - prostě krása.
číslo 7 Bez šlápnutí Asfalt 12,6 km
  Cesta do údolí byla super - bez šlápnutí jsme dojeli až k rakouským hranicím. Náladu nám nezkazila ani vidina cesty zpět.
číslo 8 Burg Asfalt 13,6 km
  Na výlet jsme jeli v pondělí, na hradě bylo zavřeno. Stejně jsme neměli eura :)
číslo 9 Rozhodnutí Šotolina 17,2 km
  Červená pěší trasa - opravdu jen pro pěší! Na kole se to fakt nedá.
číslo 10 Výhled Šotolina 18,9 km
  Výhled na řeku by byl - kdybych se nebála podívat dolů.
číslo 11 Ledové sluje Šotolina 19,3 km
  Narazili jsme na odbočku na Ledové sluje. Už jsme tam nešli - měli jsme toho "plný kecky".

Rozhodli jsme se, že náš první výlet na dovolené bude směřovat na Hardegg v Rakousku. Krásná trasa, příroda, hrad. Při cestě zpět jsme ale opět nerespektovali turistickou trasu, která byla opravdu a pouze jen pro pěší - na úzkou cestičku na sklále jsme se sotva vešli. Byl to opruz, protože při mém strachu z výšek jsem se ani nemohla podívat na tu krásnou řeku.

Poslední aktualizace: 28.9.2012
Na Hardegg jedině na kole! na mapě
Autor: Martoun

Příspěvky z okolí Na Hardegg jedině na kole!

Vranovská přehrada - lodní doprava
Poslední aktualizace: duben 2016 Od roku 2006 je opět provozován…
V minulosti přes Švýcarskou zátoku mezi Hrází a Pláží byl v…
Po obědě jsme za mírně kabonícího počasí zabalili pár drobností a ze…
Cesta začíná na pláži Vranovské přehrady. Pokračuje přes most a dále po…
Pátek 5. 5. 2023 Dnes jsme si přivstali, je ¾ na…
Stojí na vcholu mohutného, více jak 80 m vysokého skaliska nad řekou Dyjí, těsně pod hrází Vranovské přehrady. Nechal jej zde postavit majitel vranovs…
Nachází se v údolí řeky Dyje pod přehradní hrází. Skály zde vystu…
V létě 2012 jsme týden kempovali na Vranovské pláži a jeden den jsme si…
Nejbližší akce? Galavečer Lechovického sektu na Vranovské pláži Doby, kdy…
                             Sobota   Předpověď počasí není optimistická…