Monastir - pevnost Ribat

Trasy Pěší trasa Malá náročnost Video trasa

Pohled do impozantní pevnosti Ribat ve městě Monastir

Monastir (arabsky Mistril) je město ležící na centrálním pobřeží Tuniska, v oblasti Sahelu. Je to tradiční přístavní a rybářské město a dnes i turistické centrum. Monastir má přibližně 100 000 obyvatel.

Jednou z největších pamětihodností Monastiru je i impozantní pevnost - Ribat. Pevnost chránila přístup do města ze Středozemního moře. Pevnostní komplex, který můžeme obdivovat dnes, je výsledkem dlouhého vývoje, při které prošel mnohými úpravami a změnami. Původní pevnost je již z roku 796 a během století a vlád různých dynastií byl komplex rozšiřován a vylepšován. Po rozšíření v roce 1424 už byla rozloha pevnosti je 4200 m2. Dnes je součástí pevnostního komplexu i muzeum islámského umění.

Poslední aktualizace: 17.5.2024
Monastir - pevnost Ribat na mapě

Příspěvky z okolí Monastir - pevnost Ribat

Monastir - mauzoleum prezidenta Habiba Bourguiba
Nádvoří mauzolea prezidenta Habiba Bourguiba  Monastir …
Monastir - příchod k bráně mauzolea Habiba Bourguiba Mo…
Monastir má jako i jiná stará města v Tunisku, nádhernou medinu, což e něco jako naše historická část města.. Jsou zde úzké malebné …
Letiště Habib Bourguiba (MIR) spadá pod město …
I v tomto třetím největším městě Tuniska mě učarovalo staré město. Medina v Sousse je prý nejznámější a největší v této zemi. Byla j…
Město vzniklo v 9. stol. p.n.l. Nachází se zde zachovalé staré město s kl…
 Let z Prahy do Tunisu trvá zhruba 2,5 hodiny. My jsme…
Hotelový komplex klubového charakteru je oblíbený pro svou pestrou…
Rezidenční část města Sousse. V této malebné části najdete Krásné pláže, …
Kdo není ubytován přímo v Mahdii a má ubytování v Sousse, doporučuji cestu vlakem (tady mu říkají metro) a propojuje přes Monastir t…