Modrava - Antýgl - Čeňkova pila - túra podél řeky Vydry.

Trasy Pěší trasa Malá náročnost

Výlet začínáme na Modravě stoupáním po červené turistické značce od Roklanského potoka k Modravské studánce. Po cestě míjíme informační tabulku s připomínkou dnes již neexistující vesničky Vchynice-Tetov. Stále po červené dojdeme na Rokytu a podél Vchynicko-tetovského kanálu na most u Antýglu. Tady začíná Naučná stezka Povydří. Jdeme podél koryta řeky Vydry, která tu vytváří v řečišti plném žulových balvanů krásné vodopádky, peřeje a tůňky. Než se nadějeme jsme u Klostermannova mostu a na místě bývalé Hálkovy chaty. Pokračujeme kolem Turnerovy chaty, kde stojí za to zastavit a obdivovat "obří hrnce".  Cesta pokračuje kolem Vydry plné balvanů až k Čeňkově pile. Tady se soutokem Vydry s Křemelnou rodí řeka Otava. Po občerstvení se můžeme vydat na cestu zpět opět podél Vydry a vůbec to není nuda. Cestou proti proudu objevujeme další krásná místa a zákoutí Vydry.  U Antýglu se napojíme na zelenou a Naučnou stezkou Vchynicko-tetovský kanál dojdeme k hradlovému mostu v Rechlích. Tady odbočíme cestou doprava vzhůru lesem a po louce a asi po půl kilometru se napojíme na červenou turistickou po ktreré dojdeme zpět na Modravu.

Poslední aktualizace: 29.8.2018
Modrava - Antýgl - Čeňkova pila - túra podél řeky Vydry. na mapě
Autor: Zdenek7

Příspěvky z okolí Modrava - Antýgl - Čeňkova pila - túra podél řeky Vydry.

Modrava
Modrava, Filipová Huť Krásy přírody  Jedli jsme v restauraci na Modravě.…
Náš první výlet při letošní návštěvě Šumavy byl na rozhlednu na Poledníku. Ten je totiž jedním z mála šumavských vrcholů, kam vede cyklostezka až pod rozhlednu. Auto necháváme…
Letošní začátek prázdnin nás zavedl do půvabné šumavské vesničky Modrava,…
Trasa vhodná pro horská kola začíná příjemným mírným stoupáním v údolí Modravského potoka. Poté Vás po lesní cestě dovede přes Černou horu až k Prameni Vltavy.…
Naprosto skvělá trasa vedoucí z Modravy kolem Roklanského potoka s odbočkou na Tříjezerní slať a dále po žluté pod Oblík, kde změnít…
Letošní začátek prázdnin nás zavedl do půvabné šumavské vesničky Modrava,…
Jedná se o zimní trasu. Naštěstí i v zimě na Šumavě počítají s tím, že ne…
Letošní začátek prázdnin nás zavedl do půvabné šumavské vesničky Modrava,…
Modrava (německy Mader) je obec na Šumavě v okrese Klatovy. Leží asi 13 kilometrů jihozápadně od města Kašperské Hory v nadmořské výšce 985 metrů. Je…
Cílem našeho výletu byla Modrava a její malebné okolí. Zvolili jsme 10km okruh kolem Modravy, který byl pom…
  Myslím, že bych se na tom shodla s mnohými z vás, že Šumava má opravdu…
Otava, Vydra, Antýgl, Filipova huť, Modrava, Březová hora, bývalá hlá…
Otavská cyklostezka - Jihočeská část Otavská cyklostezk…
Ochutnejte tradiční jídla z různých koutů světa. Z kvalitních…
Modrava   Modrava – to je jedna ze šumavských obcí, kterými kráčela…
Na Šumavě je hodně krásných míst, a tak si můžeme vybrat podle…
Soutok Roklanského a Modravského potoka
Půvabné šumavská vesnička Modrava, skrývá téměř ve svém centru velice…
Jedeme autem na Šumavu. Konkrétně na Modravu. Uprostřed obce je p…
Středně náročná, 14 km dlouhá trasa. Většinou vede po asfaltových cestách, vhodných i pro cyklisty. Jen při výstupu na Oblík a…
Vystoupat na vrchol Velkého Roklanu by chtěla většina návštěvníků…