Lanovkou na Klíny

číslo 3 Sport areál Klíny Šotolina 6,9 km
číslo 4 Penzion Stará škola Šotolina 7,3 km
číslo 5 Litvínov nádraží Šotolina 13,6 km

Vycházíme od nádraží v Litvínově po červeném turistickém značení. U turistického rozcestníku na okraji lesa značenou cestu opustíme a pokračujeme po silnici do Šumného dolu. Silnice se za posledními domy mění v širokou lesní cestu, z které nás směrovky navedou na dolní stanici sedačkové lanovky. Ta nás vyveze do sportovního areálu na Klínech.

Zde se můžeme občerstvit v pěkné restauraci Emeran, využít nabídky na zapůjčení kola nebo koloběžky a sjet dolů po sjezdovce, zahrát si tenis nebo extrémní golf, využít lezeckou stěnu nebo lanový park.

Od lanovky kousek po silnici k turistickému rozcestí u penzionu Stará škola a odtud po zelené zpět do Litvínova.

Poslední aktualizace: 7.10.2014
Lanovkou na Klíny na mapě
Autor: Hribal

Příspěvky z okolí Lanovkou na Klíny

Litvínov
Barokní zámek je pěknou památkou města Litvínov na Mostecku v Ústeckém kr…
Kostel sv.Michala archanděla v Litvínově. Tento kostel pochází z let 1685-1694,kdy ke stavbě dal podnět Jan Bedřich z Valdštejna.…
Barokní zámek v Litvínově, tak jak si jej můžeme dnes prohlédnout, stojí…
Pohřební kaple Valdštejnů v Litvínově. V r.1823 kdy byl zrušen starý hřbitov za kostelem byl založen nový hřbitov v Horním Litvínově.…
Budova fary v Litvínově. Barokní budova fary je j…
Sloup Nejsvětější Trojice v Litvínově Uprostřed Voigtových sadů vzadu za kostelem, na místě bývalého hřbitova se nachází Sloup…
Socha Hercula ve Voigtových sadech v Litvínově. V Litvínově za kostelem sv.Michaela archanděla ve Voigtových sadech se nachází socha…
Litvínov leží v Západních Čechách, severním směrem od města Most.…
Na hlavní cestě spojující Osek s Chomutovem stával v minulosti na rozcestí v Litvínově - Chudeříně milník, který ukazoval směr na…
Budova bývalé radnice v Litvínově. Kdysi barokní …