Kunčice p.O. - Solárka - Skalka - Kunčice p.O.

Trasy Pěší trasa Malá náročnost

číslo 1 Kunčice p.O. Asfalt 0,0 km

Je možné vyrazit od nádraží po modré směrem na Solárku. Startovací poloha je 465 m.n.m. Vychází se strmě do kopce po asfaltové cestě - nezapomeňte se podívat při stoupání i za sebe, jak se vám krásně odhalí výhledy na Javorník, Radhošť, Kněhyni, Stolové, Smrk a sem tam i Lysou horu (tu ale určitě uvidíte cestou po vrstevnici). Budete míjet odbočku na Opálenou a dostanete se až na Solárku, odkud je taky krásný výhled na Frýdlant a Fýdecko.

číslo 2 Solárka Asfalt 5,0 km

Na Solárce (vrchol Ondřejníku) 720 m.n.m. je bufet, kde je možno se v letních měsících a převážně o víkendu občerstvit a hotel.

číslo 3 Skalka Šotolina 8,3 km

Skalka (protilehlý vrchol Ondřejníku) 964 m.n.m. Na vrcholu Skalky je možné se podívat ze skákací louky paragladistů na výhled po okolí. Prudký sestup - proto doporučuji takto sestevenou trasu.

číslo 4 Kunčice p.O. 10,1 km

Vracíme se do místa výstupu 465 m.n.m. nebo až přímo na nádraží.

Počáteční stoupání vynahradí při vycházce po rovince krásné výhledy do okolí - Lysá hora, Smrk,...

Poslední aktualizace: 28.9.2010
Kunčice p.O. - Solárka - Skalka - Kunčice p.O. na mapě
Autor: Novotnasek

Příspěvky z okolí Kunčice p.O. - Solárka - Skalka - Kunčice p.O.

Kunčice pod Ondřejníkem
Kunčice pod Ondřejníkem je podhorská obec ležící na východ od Frenštátu p…
Kunčice pod Ondřejníkem - ČSD je rozcestí a výchozí bod turistických tras…
Pustevny jsou jedním z nejprofláklejších míst Beskyd. Profláklá…
Rozcestí Kunčice pod Ondřejníkem je křižovatkou žluté a zelené turistické…
Podkarpatský dřevěný kostel zasvěcený sv. Prokopovi a Barboře stával…
Kunčice pod Ondřejníkem - kaple je rozcestí modré a žluté turistické tras…
Na začátku městečka Kunčice pod Ondřejníkem (ve směru od Frenštátu) jsme…
Pátek 2. 9. 2022 - odpoledne Dopoledne bylo poznávací, odpoledne …
Skalka je přírodní rezervace, kterou najdeme východním směrem od obce…
Vrchol Skalka ( 964 m.n.m.) je nejvyšší místo horského masívu Ondřejník …