Trasy Cyklotrasa Střední náročnost

Tentokrát nechávám auto na parkovišti v Horní Blatné a po cyklostezce  Karlova stezka táhlým stoupáním jedu přes Bludnou a Rýžovnu, zastavím se u vodní nádrže Myslivny a pokračuji na Boží Dar. Projedu si městečko a pak vystoupám na Boží vyhlídku. Tady je krásný výhled na Boží Dar a Krušné hory směrem ke Karlovým Varům. Dalším cílem je známý Trojmezný hraniční kámen. Od něho jedu po cyklostezce 2005A na Klínovec. Protože je krásné počasí, je tu plno lidí, zvlátě cyklistů, kteří sjíždějí na fullech trailové tratě do Jáchymova. Já se držím cyklotrasy  2005 a krásnou lesní cestou přes Suchou sjíždím do Jáchymova. Projedu si lázně, dám si smažák s hranolky a jednu plzeň a vyrážím na zpáteční cestu. Nejdříve lesem po žluté na Popov a pak přes Čimický vrch nad Mariánskou. Tady najedu na cyklostezku 2198 a okolo Nového Města mířím k Abertamské zatáčce a pak lesem k Mrtvému rybníku. Tady je krásně a tak se chvíli kochám. Pak pokračuji do Hřebečné a dále K Červené jáme, kde je stylové občerstvení. Tak neodolám a zastavuji na kávu, moc se mi tady líbí... Pak jedu na Bludnou a odtud na Blatenský vrch k rozhledně. Do Horní Blatné sjíždím okolo Vlčích jam. Ještě si udělám malou odbočku k Černému jezírku, které se mi včera tak líbilo. Výlet zakončím  zase U modré hvězdy, kde si u sympatického Španěla dopřeji jednu plzeň. Opět krásný den strávený na kole. Krušné hory mě dostaly, určitě se sem vrátím, možná už v zimě na běžky.

Poslední aktualizace: 24.10.2023
Krušné hory na kole II - Horní Blatná - Boží Dar - Klínovec - Jáchymov - Hřebečná - Blatenský vrch. na mapě
Autor: Zdenek7

Příspěvky z okolí Krušné hory na kole II - Horní Blatná - Boží Dar - Klínovec - Jáchymov - Hřebečná - Blatenský vrch.

Krušné hory: Horní Blatná - trochu historie; okruh 4 km: naučná stezka Horní Blatná - Vlčí jámy (Vavřincova lavička, Ledová jáma, Blatenský vrch a rozhledna) - naučná stezka Blatenský vodní příkop (její konec) - štola Vavřinec - Horní Blatná
Neděle 5. 5. 2024 V době květnových svátků měl náš malý školáček …
Zajímavým a jistě chvályhodným počinem ve městě Horní Blatná je instalace veřejné meteorologické skříňky. Turisté, návštěvníci i…
Původní Městské muzeum v Horní Blatné vzniklo již před rokem 1938 a zaniklo počátkem padesátých let.V roce1977 vytvořilo Karlovarské muzeum novou expozici…
Horní Blatná leží v Západních Čechách, severním směrem od města Karlovy V…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval na dětskou…
Vlčí jámy jsou překrásná chráněná přírodně-technická památka, která zde…
I v těchto parných dnech můžeme spatřit na našem území sníh. Je to opravdu ojedinělý úkaz na území České republiky. Mluvím o Ledové…
Nádherná rodinná trasa plná zajímavostí měří 18 km. Začíná se v Horní…
Rozcestník na starém kaštanu před kostelem sv. Vavřince na stejnojmenném náměstí můžeme označit jako výhodný výchozí bod k výletům…
Za kostelem sv. Vavřince v levém horním rohu stejnojmenného náměstí stojí sloup se sochou sv. Jana Nepomuckého. Jde o barokní…
Kaple svatého Kříže stojí na hřbitově na jihozápadním okraji obce, v ulici Jiráskova. Od roku 1958 kulturní památka. Zajímavé vnitřní vybavení (tři…
Měšťanský dům č.p. 127 se nachází v Bezručově ulici. Jedná se o stavbu z…
Už od poloviny 19. století stojí téměř na okraji Horní Blatné v ulici U kapličky pozdně barokní Kaplička sv. Anny. Kaplička s…
Od nádraží v Horní Blatné po červené TZ přes městečko a po naučné stezce…
V Horní Blatné funguje speciální sáňkařská dráha, kterou pravidel…
Popis trasy naleznete na adrese:http://ondra-pdvyv.wz.cz/odkazy/LVI-S.htm …
Teď už jsme nechtěli jít po vlastních stopách, alespoň většinou. Už kdysi jsem z jakési výstavy přinesl leták, ve kterém bylo…
Evangelický kostel z přelomu 19. a 20. století najdeme na levé straně…
Před lety mnoha (dohodli jsme se zhruba na dvaadvaceti), když byly naše dětičky malé a poměrně roztomilé a Pavlína byla ještě…
Nedaleko města Horní Blatná, při cestě po červené turistické znač…