Komáří vížka - pohodový okruh

číslo 7 rozcestník a TO Pod Sedmi štíty Asfalt 5,0 km
číslo 8 Sedmihůská vyhlídka Asfalt 6,7 km
číslo 9 pohled na Komáří vížku Asfalt 8,0 km

Na parkovišti pod Komáří vížkou se orientujeme u rozcestníku a vyrážíme po červené TZ směrem na Cínovec.Po chvilce docházíme k dalšímu rozcestníku a pokračujeme stále po červené TZ.Cesta vede novým lesem takřka po hlavním hřebeni Krušných hor ,ale výhledů moc nenabízí.Míjíme pěkné nové TO a přicházíme k zaniklé osadě Přední Cínovec.

Na louce jsou vidět základy domů zaniklé osady.U rozcestníku odbočíme zpět do lesa a pokračujeme po modré TZ.Zanedlouho docházíme k upravené studánce Sedm štítů a bývalému loveckému zámečku.Pokračujeme až k rozcestníku Pod Sedmi štíty.Zde je také pěkné turistické odpočívadlo.

Přejdeme na žlutou TZ,modrá po chvilce odbočuje vpravo do Krupky.Vrstevnicová cesta nás dovede až ke krásně upravené Sedmihůrské vyhlídce.Je zde krásný rozhled po hřebení Krušných hor dále na Bořeň,Ranou a Oblík a pásmo Českého Středohoří s královnou Milešovkou.Pokračujeme lesní silničkou k nám již známému rozcestníku Pod Komáří vížkou,jejiž vrchol s restaurací máme přímo před sebou.Ke konci trasy se nám ještě otevře pohled na České Středohoří.Docházíme k našemu výchozímu místu na parkovišti.

Celková délka okruhu je 8 km a je takřka bez převýšení a mimo krátkého úseku modré TZ po zpevněných cestách.Trasu najdeme na mapě KČT č.6 - Krušné hory -Teplicko.

Použití VHD je možné pomocí linky č.582484 dopravce Arriva z Teplic nebo lanovkou z Bohosudova.

Občerstvení po trase není,pouze je možnost občerstvit se pramenitou vodou u studánky Sedm štítů.Po cestě jsou dvě TO.Asi 500 m od výchozího/konečného bodu trasy je restaurace Komáří vížka.

Poslední aktualizace: 15.5.2015
Komáří vížka - pohodový okruh na mapě
Autor: Diego

Příspěvky z okolí Komáří vížka - pohodový okruh

Smírčí kříž v Horní Krupce.
Kousek pod vrcholem Komáří vížky stojí barokní kaple z přelomu 17. a 18. století, která byla zasvěcena sv. Wolfgangovi, patronovi horníků. Smírčí kříž stával u cesty poblíž…
Komaří vížka, obľúbene a značne navštevované turistické miesto na hrebeni Krušných hor má aj zaujímavú sakrálnu pamiatku. Ide o kapl…
Při silnici z Krupky do Fojtovic se po dosažení sedla pod Komáří …
Vrchol Komáří hůrky byl velice významným rudným revírem. V severním…
Lanovú dráhu z Krupky - Bohosudova na Komáří vížku vybudovali v rokoch…
První den s našeho rozhlednového putování se blíží ke konci. Po zdolání…
Komáří hůrka je kopeček, který vyrostl kdysi do nadmořské výšky 808…
Komáří vížka /hůrka/ je zdaleka viditelná a proto si na…
Dnešní výlet začneme v Krupce, což je město nacházející se v okrese…
Na pekné miesta sa človek rád vracia, táto možnosť sa mi tiež ponúkla…