Ke Klokočovské lípě z Horního Bradla

Trasy Pěší trasa Malá náročnost

číslo 1 Horní Bradlo Asfalt 0,0 km
číslo 2 Most 0,2 km
  Za mostem do kopce do lesa
číslo 3 Lipka, odbočka žluté Asfalt 0,9 km
číslo 9 Paseky Asfalt 10,7 km
číslo 10 Chrudimka 11,1 km
číslo 11 Horní Bradlo, konec trasy 12,5 km

Nenáročná a pohodlná trasa na jedno odpoledne. Vychází z Horního Bradla (bod trasy - dále BT – 1, foto 1) lesem do kopce po červené značce do Lipky (BT 3). Po silnici s výhledy (foto 2 a 3) pokračuje trasa do Modletína (BT 4). Za obcí schází červená značka do luk a lesů kolem dvou rybníků (foto 4) a podél potoka (foto 5). Následuje výstup do Klokočova (BT 5, foto 6). Zde si nenechte ujít tisíciletou Klokočovskou lípu (foto 7 – viz https://www.turistika.cz/mista/klokocovska-lipa--1 ). Barvu značky změníme na žlutou, ta schází úzkou silničkou do údolí Chrudimky k penzionu Na Pilce (BT 6), aby za řekou vystoupala do lesa k rozcestí s modrou značkou Mladiny (BT 7). Modrá značka vede převážně lesem a přes louku do Přemilova (BT8, foto 8) a kolem rekreačního střediska do Pasek (BT 9). Trasa končí krátkým úsekem proti proudu Chrudimky v lese nad řekou do Horního Bradla (foto 9).

Poslední aktualizace: 12.5.2011
Ke Klokočovské lípě z Horního Bradla na mapě
Autor: HonzaC8

Příspěvky z okolí Ke Klokočovské lípě z Horního Bradla

Turistické rozcestí Horní Bradlo
Turistické rozcestí leží u základní školy a autobusové zastávky v Horním Bradle. Začínají zde značky červená do Modletína, Klokočova, Hoješína, Hed…
Od turistického rozcestí na návsi u hasičské zbrojnice v Klokočově se vyd…
Turistické rozcestí leží uprostřed obce v těsné blízkosti památné…
Deska se  nachází na budově čp 25. (kulturní dům)je na ní text:ZA SVOBODU A ČEST NÁRODA ZEMŘELI MUČEDNICKOU SMRTÍ V TEREZÍNĚ V ROCE …
Turistické rozcestí Mladiny
Rozcestí CR059 se nachází na modré a žluté turistické značce, kousek od malebné lokality Na Pilce. Modrá značka vede podle řeky Chrudimky z…
Lávka přes Chrudimku samozřejmě není turistický cíl, ale zajímavost.…
Lokalitu Na Pilce najdeme v krásném údolí, na řece Chrudimce uprostřed…
Západně od osady Zubří se rozprostírá na jihozápadním svahu na ploše 28,0…
Památná Klokočovská lípa (lípa velkolistá - Tilia platyphyllos ), zvaná též Královská nebo Karlova na počest Karla IV., který se pod ní zastavil se…
První písemná zpráva o obci Klokočov, která leží na hřbetu Železných hor…