Jetřichovice Starý mlýn - Růžovský vrch - Růžová - Mezní louka

číslo 1 Jetřichovice Starý mlýn 4,7 km
  Vydejte se od Starého mlýna po žluté značce směr rozcestník Dolský mlýn
číslo 2 Růžovský vrch 8,8 km
  Růžovský vrch Dominanta Českého Švýcarska ležící v 1 pásmu národního parku to je Růžovský vrch.Dojdete k němu od rozcestníku Dolský mlýn po modré značce.Neopomente cestou navštívit Kamenickou vyhlídku - stojí opravdu za to
číslo 3 Mezná 10,7 km
  Mezná stále po modré

Trasa vedoucí spodní ( jižní) částí Českého Švýcarska vychází od rozcestníku Jetřichovice Starý mlýn.Následujte žlutou turistickou značku a zanedlouho budete u rozcestníku Dolský mlýn.Odsud vyměňte žlutou za modrou a táhlým strmým stoupáním pokračujte na vrstevníci , kde zanedlouho dojdete k dalšímu rozcestniku, z kterého si opravdu odbočte na Kamenickou vyhlídku - stojí za to.
Vraťte se zpět a pokračujte dále po modré do nejbližší vesnice, přijďte té ji a po té modrá zachází do lesa k turistickému odpocivadlu.Nachazite se na úpatí Růžovského vrchu. Odsud klikatým strmým stoupáním na vrchol, kde se můžete zapsat do vrcholové knihy a dozvědět se z info cedule něco málo o tomto místě.Velkou " vadou na kráse" je absence jakéhokoliv výhledu do krajiny, není zde žádná vyhlídka . Zpět pod vrchem se vydejte po žluté na obec růžová, tou projděte a stále po značce pokračujte.Projdete kolem Rosehill Campu a rozcestník vás se žlutou značkou pošle doprava , následně zajděte do lesa a stezka vás klesáním přivádí k mostu.Po klesání musí přijít zákonitě stoupání, tak to prostě chodí, takže si vyšlapnete úsek asi 300 metrů zpět vzhůru, abyste se následně objevují v Mezné.Odsud stále po modré po cca 10 minutách dojdete do Mezné louky.

Poslední aktualizace: 19.7.2020
Jetřichovice Starý mlýn - Růžovský vrch - Růžová - Mezní louka na mapě
Autor: Salwin

Příspěvky z okolí Jetřichovice Starý mlýn - Růžovský vrch - Růžová - Mezní louka

Jetřichovice - Kamenická Stráň - rozhledna Růženka
Naprosto pohodová nenáročná trasa něco kolem cca 10 km s jedním krátkým prudším stoupáním ( mezi Dolským mlýnem a odbočkou na Kameni…
Na západním okraji Jetřichovic, na začátku skalnatého ú…
V Jetřichovicích vybudovaly tři nové turistické trasy, které vedou od informačního centra ke Grieselovu mlýnu, k Pfajfrovu lesíku pod skalním masivem Trapenštejn a na Čedičový…
Přechod po páteřní trase Jetřichovických skal. Mezná -Vysoká Lípa -Jetřic…
Vyhlídkový altán u Jetřichovic byl postaven na skále s nápaditými…
Kostel svatého Jana Nepomuckého se nachází v centrální části obce, na jejím severním okraji. Kostel vznikl přestavbou kaple z roku…
Jedeme autem do Jetřichovic asi 20 km od Děčína. Jeli jsme z Kladna přes…
Trpasličí skála se nachází u silnice mezi obcemi Jetřichovice a Rynartice…
Dolský mlýn u Jetřichovic,je dnes již ruina mlýna,v němž se natáčela Pyšná…
Na své výlety po Českém Švýcarsku jsme zvolili Jetřichovice, pro jejich…
Pátek 23. 6. 2023 dopoledne Po té noční bouřce se nakonec i mně sp…
Další s úžasných tras vedoucích Českým Švýcarskem. Vyrazíme  od rozcestníku uprostřed Jetřichovic a vydáme se po červené turistické…
Zahájení cesty začíná v Jetřichovicích a pokračuje se po červené…
Naši škodovku jsme zaparkovali v Jetřichovicích u informačního…
Obec a rekreační místo v krásné pískovcové krajině, severozápadně…
Z Jetichovic se vydáme po žluté turistické značce směrem na Dolský mlýn. U Dolského mlýnu se vydáte po modré turistické značce…
Trasa má tam i zpět 4-7 km, podle toho, odkud vyrazíme. Doprava autem,…
Tento tip na výlet nás zavede do jedné z nejoblíbenějších a…
Cesta vede Českým Švýcarskem a je dlouhá zhruba 17 km.…
Bývalá Jetřichovická dětská ozdravovna je tak trochu unikátem. Jediný…