Hukvaldy-Příbor.

Trasy Pěší trasa Malá náročnost

číslo 1 Hukvaldy-hotel Asfalt 0,0 km

Na Hukvaldy k hotelu se dostaneme autobusem pro toho kdo půjde jenom tam,je možno jít i zpět a vrátit se k autu,ale doporučuji jen cestu tam.Z Hukvald se vydáme přes oboru po žluté značce,v oboře je vidět spousta starých stromů,které už něco pamatují,když půjdete kolem lišky tak si ji pohlaďte,prý Vám splní přání.Na konci obory za hájenkou jsou v ohraďě divoká prasata.

číslo 2 Na konci obory Šotolina 2,3 km

Na konci obory je rozcestník,my pokračujeme dál po žluté do Měrkovic,po zelené se dojde do Kozlovic ke krásnému mlýnu,ale to je jiná trasa.

číslo 3 Měrkovice u Zvonařky 3,4 km

Tady změníme značku na zelenou a ta nás provede přes obec Mniší,škoda,že je vedená po asfaltu,ale nedá se nic dělat.

číslo 4 Mníší 5,4 km

Obešli jsme horu Kazničov 601m.vysokou,podle pověstí je tam zakopaný poklad,ale nedoporučuji hledat.Pokračujeme dále do Větřkovic a Lubiny

číslo 5 Lubina Asfalt 7,8 km

Tady je možno se občerstvit v restauraci Katolický dům,dále pokračujeme nenáročným terénem až do města Příbor.

číslo 6 Příbor 11,0 km

Zelená značka Vás dovede do Příboru k vlakovému nádraží odkud odjíždí i spousta autobusů.Pokud máte čas tak Příbor rodiště Zikmunda Freuda stojí za prohlídku.Celá trasa je dlouhá asi 12km.

Poslední aktualizace: 14.4.2009
Hukvaldy-Příbor. na mapě
Autor: kerimx1

Příspěvky z okolí Hukvaldy-Příbor.

Liška Bystrouška
Liška Bystrouška je rozcestí žluté turistické značky, červeně značeného v…
Obec Hukvaldy není známá pouze jako rodiště významného českého hu…
Obec Hukvaldy je možné najít na úpatí Palkovického pohoří. Dominantu obce…
Nejvhodnější je auto. A nejlepší je  spojit oběd v příjemném prostředí,…
Rozcestí Hukvaldy - Oborní brána se nachází, jak již napovídá název, v ob…
Neděle 4. 9. 2022 V noci skutečně zima nebyla. Ráno bylo 16 stupň…
Dnešní cíl výletu je zřícenina hradu Hukvaldy spolu s procházkou zdejší naučné stezky Hůrky a Janáčkův chodníček. Zaparkujte v obci…
Huvaldy jsou známé svým hradem,Leošem Janáčkem…
Hledáte místo, kde si užijí děti i dospělí, sportovci i milovníci…
Naučná stezka na hrad Hukvaldy    K hradu v současnosti vedou dvě cesty…
   Naše dnešní velká cesta je rozdělena do dvou části. Ta první…
Na výlet jsem se vydala z Orlové na Hukvaldy. Z Orlové jezdí každý den dálkový autobus do Frýdku-Místku a odtud další autobus na Hukval…
Hrad Hukvaldy se tyčí přibližně 14 km od Frýdku-Místku a 9 km od Příbora. …
Hukvaldy jsou zřícenina gotického hradu ve stejnojmenné obci v…
Hradní vrch Hukvaldy je přírodní památka, která jak název napovídá se roz…
Hrad Hukvaldy se nachází v Moravskoslezském kraji přibližně 14 km od Frýdku Místku a 9 km od Příbora. V obci Hukvaldy se nachází…
Do Hukvaldskej obory sme sa dostali z parkoviska miernym stúpaním pozdĺž cesty. Asi po 300 m sme došli k veľkej železnej bráne, pred…
Dlouho jsem v Hukvaldech nebyla, několik let, až jsem zapoměla, jak je…
Hukvaldy jsou známé především jako rodné městečko skladatele Leoše Janáčka…
Rozsáhlá zřícenina moravského hradu Hukvaldy se nachází ve…