Hrubá Skála - Mariánská vyhlídka - Valdštejn - Hlavatice - Turnov

číslo 7 Turnov - židovský hřbitov 8,8 km
číslo 8 Turnov náměstí 9,2 km
číslo 9 Turnov nádraží 10,3 km

Ze zastávky Hrubá Skála se vydáme po modré značce po silnici na zámek Hrubá Skála.Ten funguje jako hotel.Můžeme se podívat na nádvoří.Je tam i restaurace.Pokračujeme po červené značce k odbočce na Mariánskou vyhlídku.Na vyhlídku a zpět nás zavede žlutá značka.Dále pokračujeme po červené značce na hrad Valdštejn.Po prohlídce hradu a občerstvení pokračujeme na rozhlednu Hlavatice a dále sestoupíme k žel. zastávce Turnov-město.Můžeme pokračovat po červené značce okolo židovského hřbitova na náměstí,kde je infocentrum.Z náměstí se po žluté značce dostaneme na vlakové nádraží Turnov.

Poslední aktualizace: 24.6.2011
Hrubá Skála - Mariánská vyhlídka - Valdštejn - Hlavatice - Turnov na mapě

Příspěvky z okolí Hrubá Skála - Mariánská vyhlídka - Valdštejn - Hlavatice - Turnov

Hruboskalsko
Většina návštěvníků Českého ráje zamíří do Prachovských skal a…
Tento výlet je určen pro rodiny s dětmi a pro všechny nadšence blbin a zábavy, kteří tráví své prázniny / nebo alespoň jejich část /…
Okruh Hruboskalským skalním městem začneme od zámku Hrubá skála, kde je i pa…
Sídlo obecního úřadu obce Hrubá skála se od r. 1998 nachází asi 600 m východně od zámku Hrubá Skála v secesní „Řezníčkově vile“ um…
Adamovo lože  připomíná svým tvarem pohovku, odtud jeho název. Nechal jej…
                                            Pondělí     Ráno vyrážáme s mojů galánků Esťů…
S naší cyklopartou jsme Český ráj, Hrubá skála projeli …
Druhou část edenovitého cestopisu tedy zahajujeme seřazeni před restaurací…
Lázně Sedmihorky, nejstarší vodoléčebný ústav v Čechách byly založeny roku…
Dětský zábavní areál kousek od Rovenska pod Troskami, obrovské hřiště se…
Zábavní park v Českém ráji. Je zde pestré vyžití pro děti, bohužel stav…
Spousta návštěvníků Českého ráje přichází k zámku Hrubá Skála po zeleně…
Za počátek putování zvolíme parkoviště u zámku na Hrubé Skále (odbočka ze silnice I/35 v Radvánovicích). Odsud se vydáme po Zlaté…
Tuto trasu zvládnou i 6leté děti, my to ušli s 5,5 letým synem, občas jsme…
Tentokráte je naším cílem oblast Hruboskalsko. Auto necháváme na parkovišti v Sedmihorkách, kde zároveň kupujeme turistickou známku. Za krásným…
Tentokráte je naším cílem oblast Hruboskalsko. Auto necháváme na parkovišti v Sedmihorkách, kde zároveň kupujeme turistickou známku. Odtud míříme…
Turistický rozcestník, který se nachází v lázeňském areálu v Sedmihorkách,…
Naučná stezka Hruboskalsko je vedena v oblasti mezi zámkem Hrubá Skála,…
NS je tvořena cca 3 km dlouhou okružní trasou, které je vedena po turisticky značených i neznačených cestách a místních komunikacích…
Naším cílem je zřejmě nejkrásnější vyhlídka českého ráje - Mariánská…