Golf & Spa resort Kunětická hora

Trasy Malá náročnost Golf Video trasa

18jamkové mistrovské golfové hřiště Kunětická Hora splňuje všechny požadavky a standardy moderního golfového areálu. Autorem golfového hřiště otevřeného v září 2007 u obce Dříteč je špičkový australský golfový designér Graham Marsh, který má za sebou výstavbu více než 80 golfových hřišť po celém světě.

Svojí délkou patří golfové hřiště Kunětická Hora mezi nejdelší golfová hřiště v České republice.

Pro design golfového hřiště je typické množství členitých písečných bunkerů, zvlněné fairwaye a víceúrovňové velké greeny. Vítr na „Kuňce“, jak se hřišti mezi golfisty začalo obecně přezdívat, bude Váš protihráč, se kterým musíte při golfu v každém ročním období určitě počítat.

Poslední aktualizace: 21.5.2024
Golf & Spa resort Kunětická hora na mapě

Příspěvky z okolí Golf & Spa resort Kunětická hora

Zástava (Rokytno/Újezd u Sezemic)
Pokud se vydáme po silnici z Újezda u Sezemic do Dřítče, nemůžeme minout…
Tento kostel byl již v dobách předhusitských uváděn jako farní a roku 1350…
Podle různých lidových podání i dobových autorů měla fungovat škola v…
Tato ves nesla dříve pojmenování Dříč a jak se k němu dostala, tak o tom…
V lidových podáních se hovoří o tom, že první zdejší kříž býval dřevěný a měl zde stát již v 18. století, pokud ne dříve. Důkazem o …
První písemná zpráva o obci Bukovina nad Labem, která leží cca v polovině cesty mezi Hradcem Králové a Pardubicemi, pochází z roku…
Pomník se nachází ve středu obce, u kostela. Autorem Josef Doležal z Pardubic a pomník byl odhalen 31.7.2019   Text na pomníku: 1914 SVĚTOVÁ VÁLKA 1919 OSVOBOZENÉ VL…
Dříteč - ves připomínána již v r. 1226 jako zboží opatovického kláštera. V centru obce najdeme gotický Kostel Sv. Petra a Pavla ze 2…
Pomník se nachází v centru obce u hlavní silnice spojující Hradec Králové a Pardubice a byl odhalen roku 1937.Je na něm tento text:P…
Tato obec na Pardubicku, jejíž pojmenování vzniklo od zdejších bukových lesů, vznikla na území, které bylo osídleno již v době kamen…
Stejně tak jako u blízké Bohumilče, i zde byl nejprve založen rybník, a to…
Tato obec, jež je položena mezi Újezdským a Bohumilečským rybníkem při toku Bohumilečského potoka, byla poprvé zmíněna k 21. září 14…
Obec Újezd u Sezemic je rozložena mezi dvěma Rybníky,- Bohumilečským a Újezdským pod jižním okrajem Hradeckých lesů. První písemná…
Soudí se, že tento rybník na stejnojmenném potoce, jenž je v díle…
Bohumileč - klidná ves ležící cca uprostřed mezi HK a Pardubicemi. Na velké návsi najdeme pomník ukřižování postavený nákladem…
Na zajímavý Němčický most narazíme při cestě ve směru od Hradce Králové ke…
Naše cesta směřuje k dominantě východního Polabí, ke Kunětické hoře, která se nachází cca 7 km od centra Pardubic a cca 15 km od…
V Pardubické nížině jsme navštívili hrad Kunětická hora, stojící na …
Kunětická hora - hradní studna
Hradní studnu najdeme v zatáčce při výstupu k hradu. Nachází se v prostoru…
Dominanta Pardubické nížiny se vypíná 1,5 km severozápadně od Kunětic …