Cyklovýlet passo di Giau - Pocol - Cortina d´ Ampezzo a zpět.

Trasy Cyklotrasa Velká náročnost

Další z průsmyků, který jsme zdolali v rámci naší výpravy na Giro d Italia 2012. Protože v den průjezdu etapy je výjezd do sedla zakázán, přijeli jsme pod vrchol večer den předem. Počasí bylo přímo hnusné, vítr a sníh s deštěm. Rychle jsme postavili stany a zalehli. A jak to v horách bývá obvyklé, ráno bylo krásné slunečné počasí. A tak jsme vyrazili - nejprve výjezd na vrchol a pak sjezd do Cortiny d´Ampezzo. Protože všude, kde projíždí peloton Gira musí být pěkné silnice, tak i tady byl položen nový asfalt. Takže si sjezd užíváme, jedna vracečka za druhou a za chvíli jsme v Cortině. Projedeme městečko a míříme zpět do průsmyku. Cestou se ovšem zastavujeme kousek nad Cortinou v Pocolu. Zde je památník obětem obou světových válek. Po prohlídce pokračujeme cestou vzhůru. Autům a motorkám už je vjezd zakázán, ale silnička je plná cyklistů, všichni míří na Giau, aby si nenechali ujít příjezd pelotonu Gira. Asi po dvou hodinách jsme zpět na vrcholu, kde už vládne pořádný šrumec. Takže dáme gáme gáblík a čekáme na příjezd cyklistů Smile.

Poslední aktualizace: 7.11.2012
Cyklovýlet passo di Giau - Pocol - Cortina d´ Ampezzo a zpět. na mapě
Autor: Zdenek7

Příspěvky z okolí Cyklovýlet passo di Giau - Pocol - Cortina d´ Ampezzo a zpět.

Dolomity - vysokohorská turistika a ferraty II.
Po dvou letech jsem se vrátil do Dolomit, pro mě…
Perla Dolomit, luxusní rekreační středisko plné hotelů a penzionů pro…
Památník s vojenským hřbitovem leží  na trase Cortina d´ Ampezzo - Passo Falzarego /1535 m / u italského městečka Pocol. Byl…
Itálie - Dolomity (1): Seznámení s Dolomity – informace,…
Dolomity jsou pro mě nejkrásnější evropské hory. Jsou krásné v ka…
V Dolomitech jsem byl již několikrát. Jezdili jsme na horských ko…
Vrcholem našeho vydařeného pobytu v Dolomitech byl výst…
Zaparkovali jsme  kousek pod sedlem Falzarego na odpočívadle Ra Nona /1985…
Cinque Torri neboli Pět věží je krásný skalní útvar nad…
Na začátku I. světové války italské dělostřelectvo zaujalo velice…