Cyklotrasa Lago di Tenno

Trasy Cyklotrasa Střední náročnost Video trasa

Tato trasa začíná i infocentra Garda Trentino v Riva del Garda. Vyjedete podél jezera Garda směrem na Torbole a poté, co překročíte most přes Albola, odbočte doleva přes Friedrich Nietsche. Na konci cyklostezky pokračujete přes hlavní silnici (Viale Rovereto) a dále po cyklistické stezce podle pokynů pro Varone . Cyklostezka končí u Varone a projíždíte po hlavní silnici směrem k jezeru Tenno. Ihned po Varone, po levé straně, narazíte na vodopád Varone, který stojí za návštěvu. Zhruba sto metrů po vodopádu Varone odbočte doleva přes Via Capitelli. Čeká vás jízda do kopce přes olivové háje s nádherným výhledem na jezero.

Jedete přes Colognu - po silnicích městečka, dokud nevyjedete znovu na hlavní silnici SS 421. Pokračujte po hlavní silnici, dokud nepřijedete do Volta di No, přejdete do vesnice a po několika metrech odbočíte vlevo. Pokračujte uprostřed olivových hájů a terasovitých vinic s panoramatickým výhledem na jezero a údolí. Na konci tohoto úseku vede cesta z kopce do Tenno . První věc, kterou narazíte, je impozantní zámek s výhledem do údolí dolů. Nyní pokračujte podél hlavní silnice, SS 421, směrem k jezeru Tenno. Na druhém zatáčce odbočte na vlevo, na cestu, která vás vede po polích a zeleninových pozemcích do Ville del Monte. Odbočte vlevo na zastávku a projděte po hlavní cestě na krátkou vzdálenost a pak odbočte vpravo k krásné středověké vesnici Canale. Projíždějte vesnicí a zajíždějte k jezeru Tenno. Odbočte doleva, až přijdete do Frioc a pokračujte po asfaltové silnici, až přijdete k jezeru Tenno. V tomto okamžiku můžete vystoupit z kola a jít dolů na břeh, abyste obdivovali tyrkysovou barvu jezera.

Po této krátké přestávce se vráťte na kolo a projděte silnici směrem k Pranzo di Tenno, jakmile dorazíte k odbočce vpravo a vydejte se směrem k Campi. Zde pokračujte dolů po kaštanových lesích a brzy přijdete do Pranzo. Projedte osadu kolem ohybu doleva a po cca 50 metrů odbočte vpravo. Cesta pokračuje dolů po polích a na konci silnice odbočte doprava na hlavní silnici. Pokračujte ve svahu po asfaltové silnici a po několika zatáčkách je dlouhý přímý úsek, po kterém odbočíte vlevo do Deva . Hlavní silnice vedou z kopce ještě jednou a poté, co projdete posledními domy, pojedete levou zatáčkou na kamenitou cestu. Na konci této cesty přijedete do Domu. Pokračujte dolů po kamenité cestě pak na asfaltovou cestu až k San Giacomo. Držte se v pravo a projdete Ardarem do Riva del Garda.

Podrobnosti a další informace k cyklotrase: https://maps.gardatrentino.it/en/tour/mountainbiking/737.-lago-di-tenno-/1542827

Poslední aktualizace: 14.5.2024
Cyklotrasa Lago di Tenno na mapě

Příspěvky z okolí Cyklotrasa Lago di Tenno

Cyklotrasy v severní části jezera Lago di Garda - město Riva del Garda
"Lago di Garda je Mekkou horských kol." Těmito slovy Ul…
Dnes nás čeká výlet za extra panenským olivovým olejem z…
Modré vody jezera Garda v Trentinu jsou opravdovým rájem…
Máte rádi italskou kuchyni, ale do Itálie se…
Tzv. GardaTrek je nový trekingový projekt na jezeře Garda zahrnuj…
Přinášíme vám seznam pěti aktivit, které můžete uskutečni…
Archimedův zákon praví, že: "tělo člověka ponořené do vody sníží …
Pokud hledáte dovolenou s ubytováním, kde…
Nad námi šedá obloha, zamračeno a začíná…
Přesto že je lezení považováno za převážně letní aktivit…
Slunce se svými blahodárnými paprsky hřeje na kůži a nechává nás …
Majestátní hrad Arco svádí k návštěvě. Jeho velkolepost…
Sledovat východ nebo západ slunce, pozorovat zářící hvězdy na noč…
387 schodů, dechberoucí výhled, hustá vegetace mezi modrým nebem a skalami…
Už vás někdy napadlo vyrazit na vandr a spát pod širým …
Objevte společně s námi, jak se dostat k…
V zátoce na severozápadním okraji jezera Lago di Garda leží jedno z…
Chodíme, abychom objevili neznámá místa a poznali různé ukryté a…
Velká válka se prohnala skrz Trentino a změnila celý region navždy... V…
Předposlední den našeho pobytu má být zasvěcen jezerům, přírodním…