Chříby Motorest Samota - Komínky

číslo 1 Motoresr Samota - Pod Mořdířkou Asfalt 0,0 km

Od Motorestu Samota k 1. rozcestí Pod Mořdířkou. Cesta nebyla náročná , stoupání mírné ale šlo se po vyasfaltované cyklistické stezce, která je zároveň turistická.

číslo 2 Pod Mořdířkou - Nad studeným žlebem Asfalt 2,0 km

2. úsek trasy byl téměř totožný jako 1. i co se týká profilu a povrchu cesty. Na konci tohoto úseku dojdeme na křižovatku se zelenou značkou.

číslo 3 Nad studeným žlebem - Vlčák Asfalt 3,7 km

3.úsek trasy vede pořád po safaltu a měřil jen 0,5km. Cesta vedla splečně se zelenou značkou až dojde k myslivně na Vlčáku kde se rozcházejí modrá, zelená, žlutá i červená značka.

číslo 4 Vlčák - Brdo (Rozhledna) Šotolina 4,0 km

4.úsek trasy už vedl lesem šotolinou a šli jsme po červené značce. K samotné rozhledně jsme museli asi 150m vystoupat do kopce. Pěkná kamenná rozhledna - celkem 114 schodů otevřeno od 1.4. do 30.10. a vlezné je 20kč. Měli jsme štěstí na pěkné počasí a tak výhledy byly na Zlín, Kroměříž, hrad Buchlov, Hostýnské vrchy a další města a kopečky.

Rozhledna - Turistická známka č.1009

Polračovali jsme dále po červené.

číslo 5 Brdo (rozhledna) - Bunč (rozcestí) Šotolina 6,2 km

5.úsek trati šel z kopce od rozhledny po červené značce k dalšímu rozcestníku to bylo 2,5km. Tady byla křižovatka se žlutou, ale my pokračovali dále po červené

číslo 6 Bunč (rozcestí) - Bunč (chata) 8,8 km

6.úsek trasy byl dlouhý jen 0,5km a končil na chatě Bunč. Velice pěkná vélká chata s restauraci a pokoji k ubytování. Kolem stojí další malé chatky k ubytování pro méně náročnou klientelu. K chatě se dá dojed až autem z městečka Zdounky po silnici 428. Před chatou je velké venkovní posezení.

Chata Bunč - Turistická známka č.1087

číslo 7 Bunč (chata) - Komínky 9,2 km

7.úsek od chaty dále po červené na Komínky, Cesta jenom 1,5km. První kilometr po asfaltu a potom 0,5km lesem ke Kamínkům. Cesta po asfaltu stojí za prd, protže kolem vás pořád jezdí auta a smrdí vám pod nos.

číslo 8 Komínky - Bunč (chata) 10,7 km

Z komínku jsme se vrátili zpět k chatě Bunč, kde nás již čekal autobus na cestu domů. Celá trasa měřila 13km.

Jeli jsme autobusem s partou turistů z domova na Přerov , Kroměříž , Zdounky a dále po silnici 432 na Roštín ,Cetechovice a dále až na křižovatku se silnicí E50. Na křižovatce doleva a asi po 6km je po levé straně je Motorest Samota, odkud jsme začínali naší pěší tůru.

Poslední aktualizace: 18.9.2010
Chříby Motorest Samota - Komínky na mapě
Autor: smudla

Příspěvky z okolí Chříby Motorest Samota - Komínky

Chřiby - Srdíčková skalka
Jedná se o malou, ale hezky modelovanou pískovcovou skalku, která se nach…
I když se projekt Baťovy dálnice nakonec neuskutečnil, přesto Chřiby prot…
Najdeme ho u modře značené trasy, která po hřebeni směřuje od motorestu…
Střílecký hrad
Jihozápadním směrem od města Kroměříž, v západní části přírodního parku…
Chřiby - skála Malý Kozel
Krásnou skalní věž Kozel, nacházející se spolu se sousední skalní…
  I když se nám toho ze Stříleckého hradu do dnešních časů moc nedochovalo…
   Se skalními útvary, pojmenovaných po pekelníkovi, jakoby se v naší…
Začínáme u bodu "Staré Hutě, BUS, horní zastávka", který leží nad obcína…
Svaté obrázky, visící na stromě poblíž tohoto turistického rozcestí, jsou…
Chřiby / Buchlovské hory (2): Okruh u Střílek (06/2015) Obec Stř…