české švýcarsko

číslo 6 Směr na Jetřichovice 4,0 km
číslo 7 Začátek tůry 5,3 km
  Směr trasy

Zahájení cesty začíná v Jetřichovicích a pokračuje se po červené turistické značce. První cesta i výstup, který je dlouhý 700m a vede na Mariinu skálu (vyhlídku), odkud je překrásný výhled na celé údolí. Po sestoupení z vyhlídky je rozcestník. Podle něj jsme pokračovali stále po červené na Vilemíninu stěnu, která je vzdálena 500m. Po dosažení daného cíle je zde další rozcestí a stále pokračujeme po červené, asi 800m na Rudolfův kámen přes Purkartický les. Po celou dobu jdeme překrásnou přírodou, na které jsou k vidění různé tvary skal a občas i nějaké to lesní zvířátko. Naše 3 letá dcerka zvládla první část výstupu na Rudolfův kámen.Manželka s dcerou a psem raději zůstali pod vyhlídkou, protože další část je pouze po žebříku a krkolomných schodech, které by dcera ani pes nevyšli. Je zde zase krásný výhled a je vidět i Mariina skála. Samozřejmě po celou dobu je stále co k focení. Další cesta nás vede na Kesslerovu desku, vzdálenou 900m. Na dalším rozcestí se dáváme už po zelené zpět na Jetřichovice, které jsou vzdáleny 1,7km. Celý tento výlet je opravdu kouzelný a stojí za to.SmileSmile

Poslední aktualizace: 16.5.2012
české švýcarsko na mapě

Příspěvky z okolí české švýcarsko

Jetřichovice
Obec a rekreační místo v krásné pískovcové krajině, severozápadně…
Leporelo Zadní země je název stálé výstavy, která je umístěna v i. patře restaurace Praha v Jetřichovicích. Originálně pojatá expozice přibližuje historii i současnost obce…
Středně náročná trasa začíná v Jetřichovicích na návsi a vede vás po zelené turistické značce pryč mimo nejznámější trasu vedoucí na…
Cesta vede Českým Švýcarskem a je dlouhá zhruba 17 km.…
Další s úžasných tras vedoucích Českým Švýcarskem. Vyrazíme  od rozcestníku uprostřed Jetřichovic a vydáme se po červené turistické…
Naši škodovku jsme zaparkovali v Jetřichovicích u informačního…
Tentokrát vás zvu na víkendový výlet na sever Čech projít se Českým…
Nad Pavlíniným údolím v místech nazývaných Na Skalinách vede stará lesní cesta z Rynaltic do Jetřichovic a Všemil. Říká se jí Tesaná cesta, protože v její části je tesaný…
Vyhlídkový altán u Jetřichovic byl postaven na skále s nápaditými…
Přechod po páteřní trase Jetřichovických skal. Mezná -Vysoká Lípa -Jetřic…
Kostel svatého Jana Nepomuckého se nachází v centrální části obce, na jejím severním okraji. Kostel vznikl přestavbou kaple z roku…
Trasa má tam i zpět 4-7 km, podle toho, odkud vyrazíme. Doprava autem,…
Jedeme autem do Jetřichovic asi 20 km od Děčína. Jeli jsme z Kladna přes…
Po značených i neznačených cestách z Jetřichovic do Rynaltic a Pavlínina údolí. Vycházím od informačního centra v Jetřichovicích. Obcházím restauraci Praha, kousek po silnici a…
Trpasličí skála se nachází u silnice mezi obcemi Jetřichovice a Rynartice…
Dolský mlýn u Jetřichovic,je dnes již ruina mlýna,v němž se natáčela Pyšná…
Tento tip na výlet nás zavede do jedné z nejoblíbenějších a…
Na své výlety po Českém Švýcarsku jsme zvolili Jetřichovice, pro jejich…
Pátek 23. 6. 2023 dopoledne Po té noční bouřce se nakonec i mně sp…
za Trpasličí skálou se vydáme do krásné krajiny Severních Čech, k…