Fotogalerie Bradelským lesem Troubelice - Moravičany

touto turistickou značkou začínáme naší pěší tůru na železniční zastávce Troubelice, zastávka   •   autor: Jannca
od autobusové zastávky uvidíme nejen železniční most (kterým následně také projdeme) .....   •   autor: Jannca
..... ale také tento strom, pod kterým následně uvidíme moderní kameno-betonový kříž   •   autor: Jannca
při otočení ke kříži zády, následuje již zmiňované projití železničním mostem (trať Olomouc - Uničov - Šumperk)   •   autor: Jannca
rozcestník v Pískově
rozcestník v Pískově   •   autor: Jannca
rozcestník na Holubici
rozcestník na Holubici   •   autor: Jannca
stožár mobilního operátora je z širokého okolí viditený
stožár mobilního operátora je z širokého okolí viditený   •   autor: Jannca
část rozcestníku u zámku v Úsově při zámeckých schodech
část rozcestníku u zámku v Úsově při zámeckých schodech   •   autor: Jannca
část rozcestníku na náměstí v Úsově - touto trasou míříme do Moravičan
část rozcestníku na náměstí v Úsově - touto trasou míříme do Moravičan   •   autor: Jannca
část rozcestníku na náměstí v Úsově - na zvážení každého turisty zda se rozhodne jít přes Bradlo do Libiny k vlaku či autobusu   •   autor: Jannca
rozcestník na Klučích
rozcestník na Klučích   •   autor: Jannca
od rozcestníku na Klučích je takto viditelná i kaple sv. Rocha a .....
od rozcestníku na Klučích je takto viditelná i kaple sv. Rocha a .....   •   autor: Jannca
..... hájenka na Klučích
..... hájenka na Klučích   •   autor: Jannca
takto nenápadně vykukuje stříška altánku při modré turistické trase
takto nenápadně vykukuje stříška altánku při modré turistické trase   •   autor: Jannca
detail altánku s vyvěrající pitnou vodou
detail altánku s vyvěrající pitnou vodou   •   autor: Jannca
rozcestník na Bradleci - přírodní rezervace lužické kultury z doby bronzové
rozcestník na Bradleci - přírodní rezervace lužické kultury z doby bronzové   •   autor: Jannca
rozcestník U Joséfka odkud vidíme ....
rozcestník U Joséfka odkud vidíme ....   •   autor: Jannca
..... kapli nazvanou U Joséfka
..... kapli nazvanou U Joséfka   •   autor: Jannca
dále procházíme pod mostem železniční trati Olomouc - Zábřeh na Moravě
dále procházíme pod mostem železniční trati Olomouc - Zábřeh na Moravě   •   autor: Jannca
dále procházíme kolem nádherného moravičanského gotického kostela zasvěcenému sv. Jiří ze 14. století   •   autor: Jannca
část rozcestníku v Moravičanech ....
část rozcestníku v Moravičanech ....   •   autor: Jannca
.... další část rozcestníku v Moravičanech, kde se samozřejmě můžeme rozhodnout zda pro cestu domů vlakem nebo autobusem, nebo pokračovat do města Loštic, na pohádkový hrad Bouzov nebo do jeskyní na Javoříčku   •   autor: Jannca
rozcestník u železní stanice Moravičany
rozcestník u železní stanice Moravičany   •   autor: Jannca
budova železniční zastávky v Moravičanech i s autobusovou zastávkou Moravičany, železniční stanice   •   autor: Jannca