Arboretum Nový Dvůr - Choltice -mlýn- Litultovice (bus,vlak)

Trasy Pěší trasa Malá náročnost

Vycházku začneme v arboretu Nový Dvůr ,kde se dostaneme busem ,zastávka se jmenuje,, Stěbořice,Nový Dvůr ,Arboretum,, .Po prohlídce arboreta se vydáme po zelené značce po asfaltové cestě směr Choltice .Asi po 1.5km odbočíme na polní cestu kolem lesa a dále pokračujeme cestičkou přes pole.Uprostřed polí před Cholticemi vede přičně asfaltová cesta po ,které ,ale nepůjdeme jen jí budem křižovat.V Cholticích můžeme navštívit plně funkční větrný mlýn ,který je i jako muzeum.Mlýn lze navštívit.Na plotě u toho mlýnu je cedule ,která informuje ,kde je možno se obrátit na případného průvodce či půjčit klíč.Po návštěvě mlýna se dále vydáme po zelené do obce Litultovice ,kde je zastávka busu ,,Litultovice sřed,, a nebo pokračovat dále asi další dva až tři km na vlakovou zastávku Litultovice.

Poslední aktualizace: 20.2.2009
Arboretum Nový Dvůr - Choltice -mlýn- Litultovice (bus,vlak) na mapě
Autor: liduka

Příspěvky z okolí Arboretum Nový Dvůr - Choltice -mlýn- Litultovice (bus,vlak)

Arboretum Nový Dvůr u Opavy
Expozice tropických a subtropických rostlin ve sklenících a a dendrologická venkovní expozice na ploše více než 20 ha. Je to turisty…
Arboretum Nový Dvůr sa nachádza 11 kilometrov západne od mesta Opavy v…
Súčasťou arboreta Nový Dvůr je aj skleníková expozícia a výstavné priestory v tesnej blízkosti skleníkov. Priestory sú spolu prepoje…
Cesta Severem aneb Krajina a příroda Fennoskandie  od 27. března 2014 do…
Arbotetum Nový Dvůr bylo založeno v roce 1958 v Zámeckém parku…
Nevelký zámek se nachází v Novém Dvoře na Opavsku v Moravskoslezs…
Sádek - okraj je rozcestí a orientační místo na žluté turistické značce a…
Březová je malá osada, která je součástí malé obce Nový Dvůr. Osada Březo…
Poblíž obce Březová a Lamnice v okrese Opava stojí na kopci U Šib…
Ve středu obce Jezdkovice stojí barokní budova zámku. V současné době je …