5 šumavských jezer

Šestidenní přechod Šumavy z Nové Pece do Hojsovy Stráže.

Přespání na nouzových nocovištích.

Nová Pec-Plešné jezero-Plechý-Trojmezí-Nové údolí-Strážný-Bučina-Pramen Vltavy-Modrava-Poledník-Prášilské jezero-Prášily-Jezero Laka- Hůrka-Debrník-Čertovo jezero-Černé jezero-Bílá strž-Hojsova Stráž

Poslední aktualizace: 17.10.2012
5 šumavských jezer na mapě
Autor: scobie

Příspěvky z okolí 5 šumavských jezer

Nová Pec - rozcestí
400 m od nádraží v Nové Peci vpravo za kolejemi se nachází rozcestník výc…
Malé šumavské městečko Nová Pec je známým letoviskem a výchozím místem mn…
Středně náročná tůra (15 km) šumavskými lesy se zajímavými skalními útvary…
Autem se přesuneme z okolí Lipna do Nové pece a odtud do cíle a na parkoviště do Jelení (799 m.n.m.). Odtud se vydáme po zelené…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád vás pozvu na výlet, ke kterému vám postačí jen jediná barva značky. Žlutá. Ta, vás provede…
V posledním prázdninové týdnu jsme se vydali poznávat…
Při našem pobytu na Šumavě jsme samozřejmě měli s sebou i horská kola,…
V obci Želnava, která je situována do malebného prostředí v …
Sobota 4. 7. 2020 Večer jsme typovali, že…
Pondělí 15. 5. 2023 V noci bylo nepatrně chladněji, teplota v aut…
Výlet na kolech na Třístoličník jsme se tentokrát rozhodli absolv…
Poslední říjnový víkend se opravdu vydařil. Výborná parta,  kouzelná Šumava. Podnikli jsme několik výletů a jedním z nich byla…
Poslední říjnový víkend bylo nádherné počasí a tak jsme se vypravili na…
Opět jsme si chtěli užít zdolání Třístoličníku na kolech. Tentokrát jsme si vybrali trasu přes Nové Údolí a Haidmühle. Z naší základny Na Klápě nad Novou Pecí vyrážíme po…
Medvědí stezka zcela jistě patří mezi nejhezčí a nejzajímavější cesty na…
Akvadukt na Schwarzenberském kanálu
Schwarzenberský plavební kanál, který je asi nejzajímavější technickou…
Lipenská přehrada je největší vodní plochou v ČR.Vodní dílo bylo…
Na Třístoličníku jsme byli již několikrát. Je to hora,…
Na Občerstvení Říjiště narazíme v nadmořské výšce 885 metrů. Jedná se o př…
Původně osada založená dřevaři při Schwarzenberském plavebním kanále…