Rozcestí Rabštejn nad Střelou - údolí

Turistické cíle Výletní místa a parky Rozcestí

Rozcestník umístěný u křižovatky místních cest naproti vjezdu do ranče Havraní kámen označuje turistům směry zeleně a modře značených turistických cest včetně Naučné stezky Rabštejn, která propojuje všechna historická a přírodně zajímavá místa Rabštejna nad Střelou a jeho okolí. Zeleně a modře značená cesta společně s Naučnou stezkou odtud míří do kopce kolem židovského hřbitova k autobusové zastávce v Rabštejně, kde zelená značka uhýbá vlevo a směřuje na sever k Lubenci, přičemž modrá značka se značením naučné stezky kopíruje silnici až ke gotickému Kamennému mostu přes řeku Střelu a dále míří přes Žihli až ke klášteru Plasy. Jižním směrem od rozcestníku se můžete vydat po modré značce do Manětína, nebo podle zeleného značení po proudu údolím řeky Střely až ke klášteru Plasy. Po naučné stezce Rabštejn se jižním směrem dostanete k Horovu mlýnu a dál na Skalní vyhlídku u kříže.

Poslední aktualizace: 23.6.2013
Nadmořská výška:
425 metrů nad mořem
Rozcestí Rabštejn nad Střelou - údolí na mapě
Autor: ldfoto

Příspěvky z okolí Rozcestí Rabštejn nad Střelou - údolí

Židovský hřbitov v Rabštejně nad Střelou.
Téměř 300 let žila v Rabštejně nad Střelou židovská komunita. Poslední…
Výchozím místem je Rabštejn nad Střelou, ale může jím být jakékoliv jiné…
Rabštejn nad Střelou leží v přírodním parku Horní Střela, obtékán ze tří stran řekou, na cestě mezi Manětínem a Žluticemi. Patří mu jedno prvenství:…
Rabštejn nad Střelou se nachází nad pravým břehem řeky Střely na …
Jedeme do Rabštejna. Jedeme z Bečova nad Teplou přes Manětín. Jed…
Rozcestník se nachází v blízkosti Horova mlýnu o jehož historii se návštěvníci mohou dozvědět z nedaleko stojící informační tabule,…
Rozcestník je umístěný u parkoviště s autobusovou zastávkou v samém centru městečka Rabštejn nad Střelou. Kousek odtud západním…
Jedem do Rabštejna nad Střelou. Leží nad pravým břehem řeky Střely, na ostrohu ohraničeném strmými svahy na jihu a severu. Město se…
Rabštejn nad Střelou   Výlety sMegy se mi zalíbily natolik, že po sobotním za Dědkem a Bábou jsem hned vneděli ráno, kdy se ukázalo, že obloha je…
V roce 1748 získal Rabštejn rod Lažanských, který vlastnil i nedaleké…