Kanada - část V. - Vancouver Island.

Turistické cíle Ostrov

Trajektem přeplouváme z Horseshoe Bay do Nanaima na Vancouver Islandu. Následuje přejezd do Tofina. Cestou ještě navštěvujeme provincial park MacMillan. Ten je známý obrovskými, několik století starými tújemi, kde zde nazývají kanadskými cedry. Kempujeme v Green Point u Tofina, kde na naše stany bubnuje  celonoční liják. Ale ráno je krásně a tak vyrážíme na Thorton Creek za medvědy. Máme štěstí a můžeme pozorovat rodinku baribalů, jak na řece loví lososy. Odpoledne děláme výlet po pobřeží Ucluelet. Večer trávíme v hospodě místního pivovaru, kde ochutnáváme kanadská piva. Nic moc.... Druhý den si prohlédneme městečko Tofino a jeho přístav, kde jsou nějvětší atrakcí aerotaxi. Večer odjíždíme na západ slunce na pláž Incinenator Rock. Následující ráno míříme směr Victoria. Cestou ještě u Port Alberni na řece Stamp River sledujeme tah lososů. Ve Victorii věnujeme půl dne prohlídce historické části města, parlamentu Britské Kolumbie a přístavu. Také nakupujeme poslední suvenýry.  Navečer přejíždíme na trajekt do Vancouveru. Při plavbě si užíváme krásný západ slunce. V kempu na okraji Vancouveru trávíme poslední noc. Ráno vracíme na letišti auta a čeká nás dlouhý let domů.

Poslední aktualizace: 17.2.2020
Kanada - část V. - Vancouver Island. na mapě
Autor: Zdenek7

Příspěvky z okolí Kanada - část V. - Vancouver Island.