Za krásami a památkami jižního Valašska - diskuse

• 30.3.2014 22:19
    Tož Františku napsáno jako vždy skvěle!! Jenom mi trochu hlava nebere, proč jste lezli přes mříž? Jen tak dál ogare Honza, Milešovce zdar!
  • Re:
    28.3.2014 19:57
    Zpětně jsem si uvědomil chybu, bo mě rozhořčil ten Řepa. A omlouvám se, že jsem zaměnil výborného spisovatele za průměrného herce.
    28.3.2014 12:47
    Pozorně jsem si pročítal článek, kterýže to Vaculík se v Brumově narodil, on to je však Ludvík, je vidno že Mareček špatně poslouchal. Ani nevím, jestli (být domorodcem) bych se Lukášem chlubil... Nakonec v létě si to pojedu osobně ověřit, bo jedeme do Bojkovic.
  • 28.3.2014 10:00
    Ještě si dovolím dodatečné informace. Z hradu prý podle legendy měla vést tajná chodba do Trenčína. No nevím, je to dost daleko. A v Brumově starý pivovar sice nefunguje, ale snad by se tu měl nacházet soukromý minipivovárek Gerhard. Jinak ale od loňského roku by měl fungovat v nedalekém Slavičíně pivovar Hrádek.
  • 28.3.2014 9:54
    Profesionálně a s vtipem napsáno jako obvykle. V poslední době se snažím luštit, v čem to spočívá, ale nedaří se.
  • turista
    minarčík
    28.3.2014 9:15
    Dík za pekný článok a fotky. Takmer všetky miesta sú nám dôverne známe až na rybníky z blízka, židovský cintorín a peknú vilu vo Valašských Kloboukách.
  • 28.3.2014 8:04
    Krásný článek, fotky a koneckonců i celý výlet. Tvé vyprávění o Lukáši Vaculíkovi si pamatuji, ale Řepu jsi mi zatajil ... což je dobře, protože by se mi Brumov určitě líbil méně. V každém případě jsi výlet popsal tak, že když se mě bude někdo ptát, kde jsme to vlastně byli, odkážu ho na Tvůj cestopis.
  • 27.3.2014 19:51
    Ta fotka - žabí "princezna" je super!!!